
Julius Meinl: Kafa je mnogo više od napitka za razbuđivanje
Poslednjih godina, ona je postala i stil života, tema ozbiljnih diskusija, zvezda društvenih mreža, a sve više i povod ljudima da uspore i opuste s...
pročitaj jošItalijanski brend Bialetti, sinonim za tradicionalnu pripremu kafe i nezaobilazan u brojnim ugostiteljskim objektima, prodat je kineskom fondu Nuo Octagon. Novi vlasnici, porodica Pao-Cheng iz Hongkonga, obećavaju očuvanje identiteta i kvaliteta brenda vrednog 53 miliona evra.
Bialetti, poznat po revolucionarnom Moka Express aparatu (moka pot) iz 1933. godine, decenijama je oblikovao standarde pripreme kafe širom sveta i postao sinonim za Made in Italy.
View this post on Instagram
Iako novi vlasnici već imaju iskustva u razvoju renomiranih italijanskih brendova poput Venchi i Slowear, industrija sa pažnjom prati da li će se proizvodnja zadržati u Italiji ili će biti premeštena zarad smanjenja troškova, piše španski ABC.
Za ugostitelje i restorane, koji se oslanjaju na imidž autentičnosti i visokog kvaliteta, ova promena vlasništva otvara važno pitanje: da li će Bialetti ostati garant poznatog iskustva koje gosti očekuju? Budući razvoj događaja biće ključan za odluke o očuvanju standarda u ponudi vrhunske kafe.
CaféBar & Restoran Linkedin, Facebook i Instagram 📲 pratite nas za informacije i dešavanja u HoReCa sektoru
Poslednjih godina, ona je postala i stil života, tema ozbiljnih diskusija, zvezda društvenih mreža, a sve više i povod ljudima da uspore i opuste s...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošAdnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj još