
Kompanija Silbo slavi 30 godina uspeha: Od ideje do lidera u distribuciji!
Silbo je svoje mesto na tržištu izgradio kroz distribuciju proizvoda široke potrošnje i svojim partnerima pruža kompletnu uslugu logistike, skladiš...
pročitaj jošOd prvih kafana do Tik Tok-a, džezva je prešla dug put i menjala svoj izgled, ali nikad nije izašla iz mode i izgubila svoj šarm, jer sve nove i dobre priče počinju tako što pristavimo džezvu i zakuvamo dobru domaću kafu.
Zato je Doncafé lansirao Džezversku, novu kafu namenjenu svima onima koji veruju da kafa nije samo napitak, već ritual od kojeg se ne odustaje – ritual koji podrazumeva vreme, pažnju i ljude sa kojima se deli.
Džezverska je kafa za Džezvere koji veruju da se prave stvari spremaju polako i sa pažnjom, a dele punog srca i sa osmehom. Za sve one koji u užurbanom ritmu dana pronalaze prostor za usporavanje, povezivanje i istinsko uživanje u pažljivo skuvanoj kafi iz džezve.
Kafa balansiranog tela, arome i intenziteta ukusa, bez naglašene gorčine ili kiselosti, zahvaljujući čemu pruža nežno, pitko i harmonično iskustvo. Taj efekat postignut je pažljivim izborom optimalno izbalansirane mešavine brazilskih arabika i robusti sa afričkog i azijskog kontinenta, kako bi svaki gutljaj verno preneo duh prave domaće kafe, što je čini idealnim izborom i kod mlađe populacije.
– U kontekstu šire strategije, Džezverska je naš odgovor na novu generaciju potrošača i potrebe tržišta koje traži istovremeno kvalitet, identitet i emociju. Ona podmlađuje kategoriju domaće kafe, donoseći svežinu i stav, dok pokazuje da Doncafé ostaje dosledan onome u šta veruje – kaže Željka Paraušić, category manager Atlantic Grand.
Džezverska je dostupna u maloprodajnim objektima širom Srbije.
Predstavljanje Doncafé Džezverske kafe održano je u prijatnoj atmosferi restorana „Smokvica“ u Beogradu. Gosti su imali priliku da učestvuju u interaktivnom kvizu o kafi i da oslikaju sopstvenu džezvu kao simbol ličnog uživanja u saradnji sa umetnicom Aleksandrom Kostić, dok je za muzički ugođaj okupljenim Džezverima bila zadužena harizmatična Ivana Vukmirović “Manivi”, čiji je jazz-soul nastup dodatno obojio atmosferu.
U prestižnom hotelu NAHATÉ Dubai, luksuzna scena ugostiteljstva podignuta je na novu, gotovo nepojmljivu visinu. U partnerstvu sa čuvenom francusko...
pročitaj jošAdnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj jošHotel Radisson Old Mill Beograd je tokom vikenda za nama bio mesto održavanja Prvog Belgrade Cocktail Festa i epicentar zabave, vrhunskih koktela i...
pročitaj još