
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošBartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko razvijene komunikativne sposobnosti jesu must have osobine svakog dobrog koktel majstora. Kada se tome doda i prvo mesto na prestižnom takmičenju u pravljenju koktela, jasno je da imamo novu zvezdu u bartending sazvežđu.
U finalu održanom na Athens Bar Show-u – jednoj od najvažnijih međunarodnih manifestacija za barmene, našlo se sedam najtalentovanih finalista iz čitave Evrope, koji su svoj put do velike završnice obezbedili kroz nacionalna Schweppes takmičenja. Među njima su i Ognjen Kitaljević i Anja Tojčić, dvoje prvoplasiranih finalista Schweppes Mixology takmičenja u našem regionu. Učesnici su demonstrirali vrhunske veštine miksanja, tehniku i kreativnost, a stručni žiri je za pobednika proglasio Apostolisa Anagnostou iz Grčke sa koktelom pod nazivom Live with Passion.
Presrećan sam što sam osvojio ovo priznanje. Moja inspiracija za ovaj koktel dolazi od živopisne crvene boje paradajza. Još iz detinjstva se sećam kako sam posmatrao ogromna polja paradajza u mom rodnom gradu. Crvena boja za mene predstavlja strast i energiju. Kreiranje ovog koktela je moj način da živim sa tom istom strašću – izjavio je pobednik ovog takmičenja, a njegov pobednički recept vam eksluzivno donosimo u nastavku.
Pobednički recept se sastoji od 20 ml votke, 20 ml votke infuzirane beurre noisette puterom, 40 ml sirupa od paradajza i marakuje, 10 ml tropskog likera od meda i 80 ml Schweppes Tonic Water.
Pobedničku kreaciju ocenjivao je žiri u sastavu četiri renomirana stručnjaka u svetu miksologije – Maks Vening, Vasilis Kiricis, Čelsi Bejli i Ijen Mekferson.
Prepoznat po originalnosti u pristupu miksanju Highball koktela, pobednik je osvojio žiri sposobnošću da kombinuje klasične tehnike sa kreativnim elementima, stvorivši savršenu ravnotežu između prepoznatljivog Schweppes ukusa i novih aroma.
Svaki od finalista je pokazao neverovatnu veštinu, ali pobednički koktel je uistinu odražavao duh Schweppes-a: inovativan, osvežavajuć, i s idealnim balansom ukusa. Uzbudljivo je posmatrati novu generaciju barmena kako proširuju granice ovog zanata i počastvovan sam što sam bio deo tog putovanja – izjavio je Ijen Mekferson, vodeći strateg za edukaciju u Schweppes-u i od nedavno nosilac prestižnog zvanja najboljeg barmena na svetu.
Kao deo nagrade, pobednik će imati ekskluzivnu priliku da sarađuje sa Schweppes-om na budućim koktel kreacijama, kao i da ode na putovanje sa pokrivenim troškovima kako bi radio sa Vasilisom Kiricisom u Line Athens-u, zvanično šestom najboljem koktel baru na svetu.
Ovo takmičenje predstavlja važan korak u daljem razvoju Schweppes-a kao brenda i njegove posvećenosti zajednici barmena širom sveta. Sudeći po dosadašnjem uspehu, Schweppes će i ubuduće ostati predan inovacijama i obrazovanju u oblasti miksologije, nastavljajući tradiciju dugu više od dva veka.
Kako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj jošU svetu kafe, gde se kvalitet meri svakim gutljajem, mleko koje barista koristi može biti presudni faktor. Zato ne čudi što je Cremoso Latte tokom ...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj još