
Zoran Stojanović, One Sip: Potrošači prepoznaju vrhunski kvalitet naših proizvoda
U tradicionalnoj anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran, pod nazivom HoReCa 2025 anketa, odgovore koji se tiču situacije i zbivanja u domaćem ...
pročitaj jošU HoReCa 2025 anketi B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore o zbivanjima na domaćem tržištu od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi.
Area HoReCa Manager vinarija Tikveš, Nebojša Glišić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Mislim da se HoReCa sektor kreće u dobrom pravcu. Na tržištu je sve više unikatnog koncepta restorana čiji su vlasnici uglavnom ljudi iz ugostiteljstva, orjentisani da naprave nešto novo, drugačije kako bi ponuda u Srbiji bila autentičnija. Verujem da je upravo to razlog sve većeg broja inostranih gostiju koji dolaze da dožive drugačije iskustvo i uživaju u hrani. Moj savet, odnosno želja je da se više obrati pažnja na maržiranje premium vina, odnosno da budu niže marže kako bi svi u lancu mogli da dobiju mnogo više.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– To je ove godine definitivno brend Luda Mara. Poslednjih pet godina smo pažljivo gradili četiri etikete, dve kupaže i dva sortna Vranec i Temjaniku koji su u prvoj polovini ove godine plasirani na tržište i već daju fantastične prodajne rezultate.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Naš tim vredno radi sa promotivnim aktivnostima već godinama, a u 2025. godini planiramo proširenje tima i ulazak u još temeljnije predstavljanje naših premium vina i vinske kulture u Srbiji, regionu i širom Evrope.
Tradicionalna HoReCa 2025 anketa B2B magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i ...
pročitaj jošPraznična atmosfera donosi radost, toplinu i trenutke koje delimo sa voljenima. Uz Monin Spiced Red Berries sirup, svaki napitak postaje deo te čar...
pročitaj jošMETRO je i ove godine bio Gastro partner Food Vision gastro manifestacije, u okviru Wine Vision by Open Balkan. Tokom tri dana, koliko je trajao sa...
pročitaj još