
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošGodina za nama bila je izuzetno dinamična i uspešna za Hygiene Pro Team. Sa ponosom izdvajamo ključne događaje koja su obeležili ovaj period, osim preseljenja – nekoliko važnih konferencija i obuka u novim prostorijama i partnerstvo sa prestižnim Food Vision sajmom u Beogradu. Treninzi i obuke održani su za naš tim komercijalista kako bi unapredili njihovo znanje i veštine, razgovarali smo o planovima za budućnost i osnažili timski duh i viziju.
Poseban trenutak bio je i partnerstvo sa Food Vision sajmom, jednim od vodećih događaja u oblasti hrane i ugostiteljstva u regionu. Kao partneri sajma, zajedno sa renomiranim brendovima Tork, Ecolab i Saponia, imali smo priliku da predstavimo našu posvećenost higijenskim standardima i inovacijama koje pomažu profesionalcima u industriji da pruže najbolju uslugu.
Zahvaljujući ovom partnerstvu, Hygiene Pro Team je dobio priliku da se dodatno poveže sa liderima iz industrije i pruži rešenja koja doprinose poboljšanju kvaliteta i sigurnosti u svakodnevnom poslovanju.
Posebnu zahvalnost dugujemo vrhunskim kuvarima Nikoli Biševcu i Milošu Jovanoviću, koji su nas kontaktirali i pozvali da budemo deo ovih događaja. U intervjuu koji možete pogledati na našim društvenim mrežama Nikola Biševac je, izmedju ostalog, rekao da bi uvek preporučio Hygiene Pro Team.
Hygiene Pro Team nastavlja da se razvija i raste, postavljajući nove standarde u oblasti higijene i profesionalnih rešenja. Radujemo se budućim izazovima i saradnjama, uz obećanje da ćemo i dalje biti pouzdan partner u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva. Prethodnu godinu smo završili na zajedničkom, zasluženom korporativnom druženju na Kopaoniku, gde smo dodatno ojačali timski duh i proslavili sve naše uspehe.
Hvala svima koji su deo naše priče!
Nilfisk SC351 je veoma okretna mašina sa visokim performansama koja omogućava ribanje i sušenje u oba smera, uz pritisak četke od 27 kg, što je ide...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj jošU srcu severne Vojvodine, na tlu bogatom istorijom i vinogradarskom tradicijom, nalazi se Vinarija Čoka, simbol kontinuiteta, posvećenosti očuvanju...
pročitaj još