
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošIako bao možda nije široko rasprostranjen u mejnstrim kulinarstvu, sigurno ste ga već sreli u kineskim restoranima ili na azijskim pijacama. Ove, kao pamuk mekane i jastučaste, lepinje često se poslužuju kao doručak, popularna ulična hrana ili lagan obrok za ručak i večeru.
Takođe, savršene su kao gurmanski zalogaj za zabave. Bao sve više osvaja jelovnike finih restorana, ne samo u Aziji, već i širom Evrope i drugih delova sveta. A sada Kikkoman donosi recept za bao buns koje možete pripremiti u svojoj kuhinji.
SASTOJCI za 2 osobe
Stavite brašno, instant kvasac i šećer u činiju. Dobro promešajte i dodajte toplu vodu. Mešajte i umesite testo. Pokrijte i ostavite da nadođe na toplom mestu. Potopite pečurke u toplu vodu i neka odstoje 15 minuta. Sitno iseckajte pak choi. Narendajte šargarepu, a žutu papriku i beli luk sitno iseckajte. Dinstajte povrće u Kikkoman susamovom ulju, zatim dodajte iseckane pečurke i Kikkoman soja sos. Pržite nekoliko minuta, neprekidno mešajući, dok povrće ne omekša. Ostavite da se ohladi.
Podelite testo na šest jednakih delova i oblikujte svaki u lopticu. Razvucite u ravni disk. Stavite fil na svaki disk i zatvorite ivice da formirate paket. Zagrejte ulje u tiganju, blago pržite pogačice s obe strane, a zatim ih kuvajte u posudi za kuvanje na pari 5-7 minuta.
Isecite mladi luk na tanke kolutove. Pomešajte Kikkoman soja sos sa Kikkoman kimči čili sosom i poslužite pogačice uz sos. Pospite susamom i ukrasite seckanim mladim lukom.
Adnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj jošKako bi odgovorila na sve izraženiju potrebu potrošača za praktičnim, a istovremeno kvalitetnim i autentičnim proizvodima, kompanija Coca-Cola HBC ...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj još