Pesada stolovi za ugostiteljstvo koji odgovaraju svakom ambijentu
Pesada se bavi uvozom visokokvalitetnih postolja za stolove, kao i kompakt i verzalit ploča u različitim dimenzijama i dezenima, što ugostiteljima ...
pročitaj jošCORP JVJV ove godine proslavlja 15 godina uspešnog rada i itekako ima razloga za slavlje. Visoki ugled na tržištu, sistematično kreiranje sve kvalitetnije saradnje sa HoReCa partnerima i permanentno zadovoljanje potreba tržišta za kvalitetnim proizvodima i brzom i tačnom isporukom su samo neki od uspeha ove kompanije.
O uspešnom poslovanju i jubileju kompanije CORP JVJV, trenutnoj poziciji na tržištu i planovima za budućnost smo razgovarali sa Dejanom Nogićem, Izvršnim direktorom kompanije.
Ne možemo ne započeti ovaj razgovor o jubileju kompanije. Kakva je trenutno atmosfera među zaposlenima i kako planirate da proslavite 15 godina rada?
– Zaista moramo istaći i neskromno biti ponosni u ovom nestabilnom trenutku na tržištu radne snage, da je naša kompanijska prednost bila i ostala atmosfera koja odiše zajedništvom u kojoj se vrednosti poput poverenja, podrške i posvećenosti svakodnevno neguju.
Zaposleni koji su sa nama dugi niz godina, nemali broj, čak i od samog osnivanja, su ti koji su temelj na kome gradimo naš uspeh. Trudićemo se da i dalje zadržavamo naš kadar i gradimo domaćinske vrednosti koje propagiramo sve ove godine iza nas. Ovaj jubilej proslavljamo sa istim entuzijazmom i energijom koju smo imali na početku, gledajući ka budućnosti sa osmehom.
Zanima me da se osvrnete unazad i kažete mi kako ste vi lično doživeli taj period uspona i ličnog uspeha koji je krunisan pozicijom Izvršnog direktora. Sigurno je bilo, a sigurno je i danas izazov biti na toj poziciji?
– Ukoliko pogledamo unazad, videćemo da je kompanija prošla kroz mnoge izazove i uspela od početnog preduzetničkog poduhvata postati domaća kompanija koja zauzima vodeće mesto u HoReCa sektoru distribucije robe široke potrošnje. Tokom godina suočavali smo se sa izazovima, ali svaki sledeći korak potvrdio je da su inovacije i kvalitet ključ uspeha. Danas, kada se osvrnem na taj period, moj lični uspeh je neodvojiv od uspeha kompanije i tima koji deli istu viziju. Kroz predanost, neprekidno učenje i strateške odluke, ostvarili smo san o izgradnji prepoznatljivog brenda na tržištu.
Sve ove godine CORP je sve svoje kapacitete, od nabavke, prodaje preko logistike i svih pratećih službi, usmeravao ka vrhunskom servisu ka svojim kupcima. Kako to danas izgleda i koliko je narastao broj klijenata?
– Sama ideja vlasnika kompanije pri osnivanju, pre 15 godina, bila je da budemo na usluzi i uvek dostupni našim klijentima, uz pružanje vrhunskog servisa. Usmeravali smo sve svoje resurse i kapacitete ka obezbeđivanju visokokvalitetnih proizvoda i besprekornog korisničkog iskustva. Naša posvećenost efikasnosti ne jenjava i nastavljamo da unapređujemo naše usluge.
Jedan od većih iskoraka u poslovanju je novi distributivni centar u Novom Sadu. Šta vam je on doneo?
– U junu ove godine otvorili smo vrata našeg novog distributivnog centra i zaista smo zadovoljni ostvarenim. Mogu reći da će nam ovaj centar tek doneti prednost u poboljšanju naše usluge ka krajnjim korisnicicima kao i zadovoljstvu naših zaposlenih u modernom ambijentu.
Kako ste zadovoljni radom Korpa Deli koncepta? U Novom Sadu, pored prodavnice, posluje i restoran, a u Beogradu imate prostor za vinske i ostale degustacije. Takođe, pre par dana ste otvorili vrata svoje prodavnice u centru Zemuna.
– Ovo je koncept budućnosti i u tome nismo nikada imali dilemu. Novootvoreni objekat Korpa Deli Marketa u Zemunu je treći po redu i sigurno ćemo nastaviti dalje širenje naše prodajne mreže. Hedonizam kao kategorija tržišno raste, ali ovaj posao nosi svoje velike izazove u organizaciji na koje mi, sa našom matičnom firmom, uspevamo da kvalitetno odgovorimo i to je naša osnovna prednost.
Znatno ste proširili vaš asortiman. Koji su novi brendovi i koja ste nova strateška partnerstva dogovorili?
– Naša primarna želja kako sa kupcima, tako i sa dobavljačima, jeste vrhunska usluga i jačanje naših odnosa na dugogodišnjem nivou. Ponosni smo na rast prodaje svakog od brendova koje imamo u svom portfoliju. Govorim o periodu od našeg prošlogodišnjeg razgovora. Opet ne mogu, a da se ne pohvalim proširenjem saradnje u ovoj godini sa brendovima Urzante, Pro Duck, Food evolution, Riseria Vignola… Naša posvećenost HoReCa sektoru nastavlja da raste, a proširenje asortimana zadovoljava i najzahtevnije zahteve HoReCa tržišta.
Postali ste prepoznatljivi po proizvodima iz Mediteranskih zemalja koje su možda i najjače gastronomske destinacije. No, značajno ste proširili mrežu partnera po EU, ali i van nje. Zanima me koliko uspevate da animirate lokalne proizvođače na saradnju?
– Sa velikim brojem lokalnih firmi imamo dobru dugogodišnju saradnju i zaista smo svakodnevno u potrazi za novim i asortimanom sa domaćeg tržišta. Kvalitet proizvoda kod domaćih proizvođača je danas na znatno višem nivou i saradnja sa njima je podignuta na ozbiljan nivo u odnosu na prethodne godine.
Kako biste ocenili trenutnu situaciju u HoReCa sektoru? Broj ugostiteljskih objekata i dalje raste i da li je kvantitet iznedrio kvalitet?
– Broj ugostiteljskih objekata raste, ali na našu veliku žalost pada prosečan broj obroka po restoranu. Već znamo da je na to uticao rast inputa u ugostiteljstvu, ali zaista smatram da bi bilo poželjno zajedničkim snagama pomiriti te dve strane i povećati potrošnju po stolici unutar svakog ugostiteljskog objekta. Moramo da razgovoramo i iznalazimo rešenja kako bismo krajnjem potrošaču pružili najbolju uslugu koja je dostupna većini konzumenata. Naš cilj je da budemo pouzdan partner i podrška u svakodnevnom poslovanju HoReCa industrije.
Za kraj šta biste nam mogli otkriti u vezi planova kompanije. Pre dve godine ste definisali strategiju razvoja za period do 2025. Siguran sam da možemo očekivati još inovacija i novi plan. I, naravno, čestitam vam jubilej uz želju da postignete sve što ste zacrtali.
– Pre dve godine imali smo dosta zacratnih planova i možemo da budemo zadovoljni ostvarenim. Otvorili smo vrata našeg distributivnog centra u Novom Sadu, Korpa Deli Market na Dorćolu i njenu degustacionu salu, Korpa Deli Market u Zemunu, uveli smo automatsko magacinsko poslovanje, modernizovali vozni park, proširili portfolio proizvoda, ali i dalje imamo mnogo toga da uradimo kako bismo za naše kupce bili sve vreme na usluzi.
Zahvaljujemo se na prilici da podelimo naše utiske i na lepim željama, siguran sam da ćemo sa vama, kao uspešnim partnerom, zajedno rasti i ponovo pričati o još lepšim temama.
La Lorraine Bakery Group je jedan od evropskih lidera na tržištu pekarskih proizvoda namenjenih maloprodaji i ugostiteljstvu. Pekarski proizvodi L...
pročitaj jošMONIN, francuska kompanija koja proizvodi sirupe i likere, primećuje da je poslednjih nekoliko godina đumbir postao jedan od najpopularnijih ukusa ...
pročitaj jošOfficeDirect, u saradnji sa vodećim svetskim brendovima na tržištu profesionalne higijene, prvenstveno se bavi optimizacijom posla i kroz moderna s...
pročitaj još