Grand kafa osvaja ljubitelje kafe sa single origin 100% arabikom
Grand kafa kao lider u inovacijama, osluškujući potrebe tržišta ponudila je potrošačima dve Single Origin 100% Arabika kafe. Grand kafa sorte Arab...
pročitaj jošKampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dve prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot.
„Ponosni smo da smo i ovog puta uspeli da osmislimo kampanju za Grand kafu koje se ističe autentičnošću i relevantnošću. U saradnji sa agencijom Luna TBWA kampanjom „Hajde da imamo vremena“ želeli smo da ispričamo jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Veoma nam je drago da smo u tome uspeli, jer pored pozitivnih reakcija i komentara potrošača, upravo to nam potvrđuju i ove dve nagrade profesionalaca iz struke. Zahvaljujemo se žiriju UEPS-a koji je prepoznao ključne poruke i vrednosti koje Grand kafa već godinama drži visoko kao prioritete, u cilju adekvatnih odgovora na potrebe naših potrošača.“ ističe Nina Cvetković, Senior Brand Development Manager Grand kafe.
Grand kafa je uvek tu za svoje potrošače, da prepozna i ispuni njihove želje i potrebe, i deli sa njima sve one momente koji su zaista bitni. Danas možda i više nego ikada pre, svi shvatamo da treba uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi, jer trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, i koje ne treba da propuštamo.
Zato je „Hajde da imamo vremena“ ne samo marketinška kampanja za Grand kafu, već i svojevrsni podsetnik da treba da odlučimo da imamo vremena za one stvari koje su nam važne i ljude koji nas čine srećnima.
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj jošImlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto bilj...
pročitaj još