
Klub Književnika za Svetog Nikolu! Slavski posni ručak na Vašoj adresi
Renomirani beogradski restoran Klub Književnika je pripremio specijalnu ponudu za sve koji žele da uživaju u posnim specijalitetima za Svetog Nikol...
pročitaj jošAgencija za komunikaciju i odnose sa javnošću, Preventer, nagrađena je za inovacije u komunikaciji u kategoriji Disrupt inovacije za kampanju Klub književnika by Branko Kisić. Jedna od centralnih kampanja agencije Preventer, možda i najvidljivija tokom prošle godine bila je za novi koncept legendarnog restorana – Kluba književniika.
Kampanju je osmislila kreativna direktorka agencje Preventer, Barbara Garčević, i uprkos svim nedaćma sa pandemijom i epidemiološkim merama koje nikako nisu isle na ruku ugostiteljima, a zahvaljujući saradnji sa hrabrim menadžmentom ovog kultnog restorana, na čelu sa šefom kuhinje, Brankom Kisićem, cilj i uspeh je postignut. Višemesečne kampanje, kakva je bila ova, zahtevaju dobar tim, a u ovom slučaju to su bili:. Marko Prokić (dizajner), Danka Hasanović Prokić (digital menadžer), Danica Garčević (asistent), fotografi – Ivan Pleskonjić i Luka Cako, Ana Borovac (menadžerka Kluba književnika) I Dejan Mrđa (Alma Quattro)
‘’U želji da se ne ponavljamo, jer su priče o Klubu književnika i slavnim gostima mnogo puta ispričane i da sve što radimo ima smisla i donese rezultate, ovu kampanju smo bazirali na prezentaciji šefa kuhinje, Branka Kisića, mladog i talentovanog kuvara, koji ima impresivnu biografiju i vrlo jasnu viziju u vezi sa kultnim restoranom. Harizmatičan i elokventan, Branko je bio glavna zvezda naše kampanje, koja je došla do najrazličtijih ciljnih grupa’’ – kaže Barbara Garčević.
“Na Disrupt konkurs se prijavilo 60 vrhunskih kuća koje su tokom 2020. godine uspele da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu titulu”, izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio, koji organizuje ovaj konkurs.
Barbara Garčević
‘’Zahvaljujemo se Adam studiju koji nas je primetio i prepoznao naš rad. Veliko hvala Branku Kisiću na poverenju i na hrabrosti, da na jedan drugačiji način ispromovišemo ovo kultno beogradsko mesto, približivši ga mnogo mlađim generacijama, ne zapostvljajući pritom tradiciju ovog mesta, zadržavši stalne goste. Posebno smo zahvalni svim medijima koji su nas podržali tokom ove uzbudljive kampanje’’ – dodaje Barbara Garčević
Oko Mišlenovih zvezdica se baš „zakuvalo”, tako da se stiče utisak kao da se u Beogradu snima novi nastavak „Bornovog identiteta”. Mogu zamisliti M...
pročitaj jošSedmi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, održaće se, u organizaciji Marketing mreže, 6. i 7. aprila...
pročitaj jošPripremajući nas za nezaboravne avanture, hotel Viceroy Kopaonik organizovao je foto konkurs u okviru kog su posetioci Kopaonika pozvani da podele ...
pročitaj još