Craft & Food market od 13. do 20. oktobra
Oktobar u Beogradu obeležiće tradicionalni market rukotvorina malih proizvođača koji će od 13. do 20. oktobra na Platou ispred TC Rajićeva predstav...
pročitaj jošDeficitarna zanimanja budućnosti već sada su pred nama!
Da li znate koja je razlika između gelata, sladoleda i sorbea? Kafa je zapravo voće? Najpoznatije teorije i zablude o vinu? Kako se prave kraft piva? Zanimljivosti o alkoholu o kojima se malo priča?
Prateći turizam i hotelijerstvo, kao jedne od najbrže rastućih ekonomija u svetu, kao i atraktivnost poslova u ovim oblastima, ICEPS je odlučio da u svoj portfolio uvrsti i akredituje nove programe.
Model studija u slučaju ovih programa počiva na apsolutnom fokusu na praktičnim veštinama, a nakon sažetih i savremenih teorijskih predavanja. Namenjen je svima koji žele da se usavršavaju u svetu hotelijerstva, gastronomije ili restoraterstva po svetskim standardima, onima koji žele da budu drugačiji od drugih. Zahvaljujući partnerstvu sa brojnim vodećim ugostiteljskim i hotelskim kompanijama u Srbiji i inostranstvu koje su ICEPS-u širom otvorile svoja vrata (Sheraton, Fruške Terme Resort & Residence, Mona Plaza, Courtyard by Marriott, Vinarija Zvonko Bogdan, Vinska kuća Kovačević i mnogi drugi), kao i veoma poznatim predavačima iz prakse koji su prepoznali kvalitet ovih programa, budućim polaznicima biće omogućeno da steknu, a kasnije i primene veštine i znanja u realnom radnom okruženju.
Onim studentima koji su već zaposleni u nekim od pomenutih objekata ICEPS nudi mogućnost priznavanja dela stručne prakse na određenim predmetima, dok studenti koji odluče da se prebace sa druge visokoškolske ustanove na ICEPS mogu da računaju na priznavanje dela ili svih položenih ispita.
Upravljanje hotelima, spa i wellnes centrima, kreativna gastronomija, sistem rada u fine dining restoranima, svet vina i kafe, pravilna ishrane, planiranje menija i organizacije rada samo su neke od oblasti kroz koje će budućim polaznicima biti otvorena vrata vrhunskih hotela, restorana i drugih specijalizovanih ugostiteljskih objekata, kao i mogućnost daljeg usavršavanja i napredovanja u njima.
Pandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošUoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj još