16.08.2021 Horeca oprema

Otvoren konkurs za nagrade KAKTUS 2021!

Marketing mreža raspisala je konkurs za 7. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2021. Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2021 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.
Nagrade će biti svečano dodeljene na 7. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“.

Ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale; Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday; Goran Ruškuc, Creative Director, Communis DDB; Igor Miljković, Head Of Production, dme.video; Ivan Westerveen, Creative Director, Saatchi&Saatchi Belgrade; Ljubica Vukčević, Head Of Data Analytics & Insight, Direct Media United Solutions; Marko Svirčević, Art Director, Luna\TBWA Belgrade; Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing, Mastercard; Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark; Nina Elezović, Public Affairs & Communication Manager Serbia and Montenegro BU, Coca-Cola HBC; Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding; Veljko Golubović, Executive Creative Director, New Moment New Ideas Company; Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent Communications; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO i Zdravko Kevrešan, Associate Creative Director, Drive Agency.

Regionalni žiri ove godine činiće: Ana Lozica, Creative Director & First Lady, Švicarska (HR); Ana Marija Malić, Brand Communication Director, Degordian (HR); Andrej Krajner, Communications Director, NLB Group (SLO); Barbara Randić, Head Of Marketing Communication & PR Adriatic, Renault Nissan (SLO); Blaž Vuk, Creative Director, Pristop (SLO); Darko Bosnar, Creative Director, Imago Ogilvy (HR); Irena Šarić Dombaj, Corporate Communications Director, L’oreal (HR); Luka Bajs, Executive Creative Director, Shift Agency (SLO); Maja Naumovska Saveska, Head Of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje (MK); Marija Jakeljić, Marketing Director, Croatia Osiguranje (HR); Matjaž Germ, Creative Director, Agencija 101 (SLO); Nataša Mitrović, CEO & Co-Founder, Konteent Media (BIH); Tonči Klarić, Co-Founder & Creative Director, Spellcaster (HR); Viktorija Radojević Mavrič, Executive Director Of Marketing And Development, Mercator Group (SLO) i Zvonimir Seki, Chief Marketing Officer, Franck (HR).

Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2020. do 1. avgusta 2021. godine

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2021 je nova kategorija – Employer branding integrisana kampanja. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju koja je doprinele većoj vidljivosti i prepoznatljivosti kompanije kao poželjnog poslodavca kod eksterne ili/i interne javnosti.
Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2020. do 1. avgusta 2021. godine.
I pored veoma teškog i izazovnog prethodnog perioda koji je obeležila pandemija virusa COVID-19, realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže, koja je organizator festivala KAKTUS 2021.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.

AUTOR: JOVANA LJUBIŠIĆ

FOTO: MARKETING MREŽA

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije