Spasimo hranu
15.09.2021 Portfolio

Spasimo hranu! Kuvari i poznate ličnosti pripremile 135 obroka za najugroženije

U okviru nacionalne kampanje „Spasimo hranu, spasimo humanost“, na jučerašnjem događaju „Medijska humanitarna kuhinja“ predstavnici medija, zajedno sa poznatim kuvarima i nutricionistima, javnim ličnostima i predstavnicima kompanija koje podržavaju kampanju, pripremili više od 135 obroka koje su donirali ugroženim građanima.

Spasimo hranu 2

Problem prekomernog bacanja hrane

„Kampanja ‘Spasimo hranu, spasimo humanost’ direktno ukazuje na problem prekomernog bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane za ugrožene građane, a ovim događajem smo želeli da pokažemo da kada se svi ujedinimo možemo da doprinesemo rešavanju ovog problema“, rekla je Ana Košel, direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac.
Zajedno sa predstavnicima 12 medijskih kuća, jela su pripremale i poznate nutricionistkinje Tatjana Popović i Zvezdana Ljubenković, glumci Ljubomir Bulajić i Ivan Mihailović, književnik Ivan Tokin, voditelj Stefan Popović, kuvar Bojan Stanimirović, predstavnici kompanija Delez Srbija i Lidl Srbija koje su donirale namirnice za kuvanje, predstavnici Koalicije za dobročinstvo, i dvoje građana koji su pobedili na konkursima na Facebooku i Instagramu i dali najkreativnije predloge kako kod kuće smanjiti bacanje hrane. Obroci su donirani ugroženim sugrađanima u saradnji sa organizacijama ADRA Srbija i Lice ulice.

Spasimo hranu 3

„Zajedno smo jači, i zajedno možemo da doprinesemo da se manje hrane baca a više donira onima kojima je to potrebno. Ovaj događaj pokazuje moć jedinstva aktera iz različitih sektora koji udruženi pokazuju šta humanost znači na delu“, rekao je Veran Matić, direktor Srpskog filantropskog foruma.
Dok je ova humanitarna akcija bila namenjana ugroženima u Beogradu, svi građani i kompanije se mogu ukčljučiti u kampanju i Nacionalni dan davanja, kroz koji će biti obezbeđene donacije hrane za ugrožene u najmanje razvijenim krajevima naše zemlje.
U Srbiji, na granici apsolutnog siromaštva živi sedam odsto stanovništva, odnosno, gotovo pola miliona ljudi, dok se prema procenama u Srbiji dnevno baca dva miliona kilograma hrane. Kampanjom „Spasimo hranu, spasimo humanost“, Koalicija za dobročinstvo se trudi da poveća svest građana o problemu bacanja hrane i nedovoljnih donacija hrane, ali i da doprinese unapređenju praksi koje će podstaći povećanje donacija hrane.
Za više informacija o kampanji i načinima za uključivanje možete da posetite veb sajt www.spasimohranu.rs

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: SPASIMOHRANU.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije