
Globalno poznata Costa kafa od sada i u Srbiji
Coca-Cola HBC Srbija unapredila svoju ponudu za konzumaciju u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji Zahvaljujući kompaniji Coca-Cola HB...
pročitaj jošSedmi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, održaće se, u organizaciji Marketing mreže, 6. i 7. aprila u hibridnom formatu. Svoje učešće na forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona. Pod pokroviteljstvom agencije Kliping Beograd, ovogodišnji događaj otvoriće Patrik Schober, Managing Partner agencije PRAM Consulting iz Češke, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2021. On će govoriti na temu „Public relations 4.0: challenges and opportunities for a new PR stage“, a koja se odnosi na izazove sa kojima se susreće komunikacijska industrija, kako ih prevazići da bi PR industrija opstala, ali i zašto AVE metodologiju treba izbegavati odnosno primenjivati Barselona principe.
Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko kreira reputaciju struke danas; koliko vredi agencijski rad; kako obezbediti nezavisnost od velikih klijenata i preživeti njihov odlazak; šta je sustainable marketing i na koji način on menja industriju iz korena; ko preuzima odgovornost za oglašavanjem neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regionu govoriće i o tome zašto se o platama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje će ove godine voditi kompanije Lidl Srbija, Bekament, adidas Srbija, Forma Ideale, Dijamant, Grand kafa i Knjaz Miloš. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih sedam godina.
Kao i prošle godine, biće organizovani i speed dating sastanci kompanija i agencija. Deset najvećih kompanija u Srbiji otvorene su za sastanke sa predstavnicima agencija. Ovogodišnji forum IZAZOV pomera granice organizacije online događaja u Srbiji, a okupiće najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog sveta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija. Više informacija o forumu pronađite na sajtu www.izazovforum.rs
Pripremajući nas za nezaboravne avanture, hotel Viceroy Kopaonik organizovao je foto konkurs u okviru kog su posetioci Kopaonika pozvani da podele ...
pročitaj jošAgencija za komunikaciju i odnose sa javnošću, Preventer, nagrađena je za inovacije u komunikaciji u kategoriji Disrupt inovacije za kampanju Klub ...
pročitaj jošOko Mišlenovih zvezdica se baš „zakuvalo”, tako da se stiče utisak kao da se u Beogradu snima novi nastavak „Bornovog identiteta”. Mogu zamisliti M...
pročitaj još