BITEBELL RADNICA NA KASI
01.11.2021 Horeca oprema

Bitebell platforma, najbolji prijatelj efikasnih restorana

Uukoliko želite da kažete zbog ručnom prekucavanju porudžbina, da izbegnete greške i iskoristite vreme vaših zaposlenih, a samim tim unapredite prodaju, uštedite vreme i novac, Bitebell platforma vam nudi idealna rešenja

Bitebell štedi i do 45 dana rada

Bez napredne tehnologije i automatizacije u određenim segmentima poslovanja nemoguće je napredovati u bilo kom biznisu, pa tako i u HoReCa sektoru. Ukoliko želite da kažete zbog ručnom prekucavanju porudžbina, da izbegnete greške i iskoristite vreme vaših zaposlenih, a samim tim unapredite prodaju, uštedite vreme i novac, Bitebell platforma vam nudi idealna rešenja. U razgovoru sa Vladimirom Neškovićem, Srđanom Košutićem i Željkom Bošnjakom, osnivačima i autorima ove platforme saznali smo sve što bi vlasnike i menadžere ugostiteljskih objekata moglo zanimati i kakve im sve benefite donosi ova platforma.
* Na početku najteže pitanje: Kako funkcioniše Bitebell platforma?
Konkretno, mi povezujemo POS rešenja (kase) u restoranima sa platformama za poručivanje tako da isključujemo manuelno prekucavanje porudžbina u kasu što prouzrokuje gubitak vremena i greške koje vode ka refundacijama. Takođe omogućavamo restoranima direktnu dostavu i pametno prosleđivanje porudžbina ka raspoloživim kuririma.
* Pretpostavljamo da ste na početku projekta postavili sami sebi pitanje: koji su izazovi sa kojima se vlasnici restorana susreću kad krenu u saradnju sa platformama za poručivanje?
Navike korisnika u pogledu poručivanja hrane menjaju se već deceniju unazad, a COVID pandemija je samo ubrzala tranziciju koja je bila očekivana. Više od milijardu ljudi je tokom protekle godine poručilo hranu online. I taj broj će nastaviti da raste. Platforme za dostavu nove generacije poput Wolta i Glova su omogućile restoranima da za kratko vreme pokrenu online poručivanje i kroz sopstvenu mrežu dostavljača reše, pre svega, logistički problem sa kojima su se restorani susretali. Sve to je dovelo do kvalitetnije i brže dostave hrane. Sa druge strane, povećanja tražnja za dostavom donela je dodatnu kompleksnost u restoranske kuhinje. Restorani su se odjednom suočili sa previše tableta (svaka platforma ima svoj), ručnim prekucavanjem porudžbina u kasu, gubitkom vremena, greškama i samim tim povećanim brojem refundacija, repetitivnim radom oko promenama cena i dostupnosti proizvoda, izveštavanjem, itd. Prepoznali smo ove probleme i videli rešenje u tome da Bitebell zapravo bude spojnica izmedju restorana, platformi za poručivanje i POS rešenja (kasa), koje će automatizovati obradu i prenos informacija.

dostava hrane

Bitebell štedi  barem 360.000 dinara mesečno u refundacijama

* Koliko Bitebell ubrzava i olakšava rad zaposlenih u restoranima, a samim tim pospešuje i poslovanje istog? Ako možete da nam date primer i razliku u vremenu.
Prilikom svake porudžbine sa platformi za poručivanje, zaposleni u restoranu istu mora da prekuca u kasu, što nekad iziskuje i više od 1 minuta, posebno ako su komplikovaniji proizvodi, koji imaju više sastojaka i dodataka. Ako uzmemo da restoran ima 50 porudžbina dnevno, mi sa našim rešenjem štedimo gotovo sat vremena svakog dana, sat vremena koje mogu da se iskoriste za neke druge aktivnosti. Nije samo štednja vremena ta koju donosi naše rešenje. U pitanju je i smanjenje broja refundacija. Ako na istih 50 porudžbina imate 1 refundaciju, a obično ih je više, to je onda minimum 30 refundacija mesečno, a ako je prosečna porudžbina negde oko 1.000 dinara, to znaci da je to trošak od 30.000 dinara koji može da se ukloni izbegavanjem manuelnog prekucavanja u kasu tj. automatski upisom u kasu što upravo i radimo preko Bitebell platforme. Dakle, procenjujemo da restoran koji u proseku ostvaruje 50 porudžbina dnevno, uz Bitebell štedi i do 45 dana rada i barem 360.000 dinara u refundacijama. Osim ušteda novca i vremena, Bitebell može biti od koristi i za povećanje ukupnog prometa jer zadovoljni korisnici češće poručuju, a korisnici su zadovoljni ukoliko porudžbine stižu u očekivanom kvalitetu, brzo i bez grešaka.
* Da li Bitebell platforma funkcioniše bolje u manjim objektima ili podjednako dobro radi i velikim sistemima?
Naše rešenje podjednako dobro funkcioniše i u manjim i u većim sistemima. Dosta nam je pomoglo što nam je među prvima poverenje ukazala Kafeterija, najveći lanac kafeteterija u ovom delu Evrope, tako da smo dosta unapredili naše poslovanje i naučili dosta stvari. Sa druge strane, naša platforma je fleksibilna i primenjiva i za manje lance, kao i restorane sa jednom lokacijom.
* Integrisani ste sa više desetina platformi i softverskih rešenja. Koliko je to važno da se primeni Bitebell i kakvo rešenje za primenu Bitebella nudite ukoliko niste povezani sa određenom platformom?
Jačina naše platforme suštinski leži u povezanosti sa drugim rešenjima koja pre nas nisu direktno razmenjivala podatke. Drugim rečima, POS rešenja (kase) i platforme za poručivanje često nisu integrisane i to je upravo bio izazov koji rešavamo tako što omogućavamo da se podaci o porudžbinama i artiklima razmenjuju u oba smera.
Za sada smo povezani sa svim platformama za poručivanje u regionu kao i sa svim većim kompanijama koje pružaju POS rešenja restoranima. Naravno, konstantno dodajemo nove integracije i partnere kako bi obezbedili da što veći broj korisnika može koristiti platformu.

3 Bitebell

Proces ulistavanja Bitebell platforme traje nedelju do dve dana

* Kakvu podršku pružate klijentima? Da li ste dostupni u bilo koje doba dana ili noći?
Kao mlad startup, veoma agilno pristupamo razvoju samog proizvoda a samim tim i korisničkoj podršci. Često smo dostupni i izvan standardnog vremena rada restoranske dostave i nastojimo da na što brži i kvalitetniji način ponudimo pomoć, kada je potrebna. Podršku gledamo kao suštinski najbitniju stvar jer ona čini osnov zadovoljstva klijenata, što je neophodni sastojak za dalji rast.
* Koliko je vremena potrebno da se Bitebell platforma unese u novi sistem/restoran?
Stalno unapređujemo sam proces uslitavanja restorana na našu platformu i pokušavamo da ga svedemo na minimalno moguće vreme koje je potrebno za implementaciju. U zavisnosti od kompleknosti, proces ulistavanja može trajati od nedelju dana do dve.
* Da li je potrebna dodatna oprema i šta ona podrazumeva?
Kada je u pitanju automatizovani upis porudžbina sa platformi za poručivanje u kasu, restoranu nije potrebno ništa od dodatne opreme. Sa druge strane, ukoliko restoran želi da prima direktne porudžbine putem sopstvene dostave, potreban je Android uredjaj (tablet ili telefon) sa internet konekcijom kako bi se porudžbine obradjivale u restoranu.
* S obzirom na to da ste dobili investiciju od strane investicionog fonda za startape u ranoj fazi razvoja ICT hub Venture, šta vam to omogućava u daljem razvoju vaše platforme?
ICT Hub Venture je prepoznao potencijal našeg rešenja i podržao nas u veoma ranoj fazi, kada je Bitebell još uvek bio tek u obrisima. Upravo ta rana podrška je izuzetno bitna i ne ogleda se samo u novcu, već i u mentorstvu, konekcijama i otvaranju vrata ka drugim fondovima koji finansijski mogu ispratiti dalji rast. Taj put je mnogo lakši uz podršku fonda ranog razvoja kao što je ICT Hub Ventures.
* Koji su vam planovi u budućnosti? Da li radite samo na teritoriji Srbije, i da li planirate da proširite koršćenje vaših usluga i na region? Da li radite na razvijanju još nekih rešenja?
Izuzetnu pažnju pridajemo povratnim informacijama koje dobijamo od korisnika, i konstantno radimo na unapređenju Bitebell platforme, jer poslujemo u dinamičnoj industriji. Pararelno sa tim razmišljamo o novim mogućnostima automatizacije koja bi dodatno olakšala dnevni život restoranima, i testiramo ih u praksi sa inovativnim klijentima. Naš prodajni fokus je trenutno na regionu, a kratkoročni poslovni planovi su prevashodno vezani za aktivniji nastup na Evropskom tržištu.
* Da li će i koliko novi zakon o fiskalizaciji uticati na primenu vaše platforme?
Zakon o fiskalizaciji će se primarno odraziti na POS rešenja (kase), koja će izneti najveći teret implementacije novih zakonskih obaveza u ugostiteljskim objektima. Bitebell je svakako deo tog ekosistema i očekujemo da će ova promena olakšati naše poslovanje i akviziciju korisnika usled očekivane modernizacije samih kasa, što će i naš proizvod učiniti atraktivnijim.

POKLON ZA ČITAOCE MAGAZINA CAFE BAR & RESTORAN
Javite se i bićete oslobođeni troška instalacije softvera

* Imate opciju u kojoj korisnik može zatražiti besplatnu demonstraciju.
Bitebell rešava problem koji je vrlo poznat većini ugostitelja, ali i pored toga, korisnici često žele da vide rešenje u akciji. Shodno tome pre početka saradnje često radimo demonstraciju, koja je besplatna i koja traje 30 minuta.
Imamo i jedno malo iznenađenje za sve čitaoce vašeg magazina. Svako ko se javi do kraja godine pored besplatne demonstracije, biće oslobođen troška instalacije softvera.

REČ KORISNIKA

„Koristimo Bitebell kako bi efikasno koordinirali više kanala koje koristimo za dostavu naših proizvoda, posebno u periodima dana kada je velika gužva“. KFC Srbija
„Pošto smo delivery only restoran bilo nam je jako teško da se svakodnevno izborimo sa manuelnim prekucavanjem porudžbina i greškama koje su se dešavale što je rezultiralo gubitkom novca i nezadovoljnim korisnicima. Uz Bitebell smo značajno unapredili dnevno poslovanje i uz automatizaciju smo sveli greške i manuelno prekucavanje na minimum“. Loha poke i El Camion Loco

bitebell logo

BITEBELL

Web: bitebell.com
E-mail: [email protected]
Telefon: 064 / 845 64 35

AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ

FOTO: BITEBELL.COM I GETTY IMAGES

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije