Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošU pravcu izgradnje vinske kulture i tradicije kao i promocije vina 19. i 20. novembra 2022. godine održan je Festival mladog vina u vinariji „Tikveš“.
Već 13 godina Festival mladog vina iz godine u godinu privlači sve veću pažnje celog regiona. Brojni gosti, saradnici i partneri vinarije iz zemlje, regiona i sveta imali su priliku da degustiraju mlada vina više sorti berbe iz 2022. godine.
Ove godine, Festival mladog vina održan je pod sloganom „Za vino, u harmoniji sa prirodom“, označavajući proces zelene i digitalne transformacije vinarije „Tikveš“ u prvu zelenu vinariju u regionu.
Na manifestaciji su promovisani brojni projekti na kojima ,,Tikveš“ intezivno radi, a koji su usmereni na izgradnju inovativnih, digitalnih i održivih rešenja u procesu proizvodnje. Korišćenje obnovljivih izvora energije, sistem upravljanja otpadnim vodama, digitalizacija procesa uzgoja vinograda, lakše pakovanje u cilju smanjenja emisije CO₂, organska proizvodnja, samo su neki od projekata koje će u budućnosti moći da primene i druge manje vinarije i poljoprivredni proizvođači.
Na Festivalu mladog vina gosti su imali priliku da degustiraju vina ovogodišnje berbe, uživaju u dobroj hrani i muzici uz Kaliope, Vasila Hažimanova i druge bendove kao i da doniraju u humanitarne svrhe.
Kafa je odavno verni saputnik svakog vozača, a pre nekoliko godina posetioci NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica dobili su još jedan razlog da ...
pročitaj jošImlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto bilj...
pročitaj jošJulius Meinl Srbija u svakom obraćanju napominje dva ključna faktora za uspešan rad lokala, a to su: Kafa je osnovni proizvod u ugostiteljstvu i l...
pročitaj još