Branko Vučković: „Ojačani akvizicijom Finlandia votke otvaramo novo poglavlje rasta“
Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija i Crna gora, nam otkriva sve inovacije koje je njegov sektor real...
pročitaj jošOd osnivanja 1919. godine Rauch je ostala porodična firma već četiri generacije. Motivisani zaposleni i stalna borba za visok kvalitet predstavljaju osnovu uspeha, a Rauch ne predstavlja isključivo kao kompaniju koja je prijatelj porodice već i kao jednog od vodećih proizvođača voćnih sokova u Evropi.
Rauch Serbia postoji već 20 godina, a o situaciji u ovoj firmi smo razgovarali sa Ivicom Sarićem, Country HoReCa & Petrol menadžerom.
„U našoj zemlji imamo fabriku za preradu voća i fabriku za punjenje gotovih proizvoda brendova Rauch i Red Bull za ceo region. Zadnjih 10 godina zastupamo Bacardi & Martini grupu u Srbiji i Crnoj Gori koja je u vlasništvu Bacardi familije. Namerno spominjem vlasništvo familija jer ta činjenica daje sigurnost i brigu o zaposlenima u teškom i izazovnom periodu u kojem se nalazimo. Brendovi iz našeg asortimana su premium, poznati i sa dugom tradicijom koji su preživeli i teža vremena u prošlosti. Posle perioda korone su doživeli rekordni rast prodaje i problem nabavke dovoljnih količina iz uvoza jer nisu sve zemlje imale isti put oporavka posle korone“.
* Kako se borite sa trenutnim izazovima prouzrokovanih rastom cena koje se reflektuju na volumen, manjkom sirovina, energenata i problema sa uvozom/izvozom?
Naša snalažljivost u nabavci i prognoziranju se isplatila za sve brendove osim Patron tequile koja je usled rekordne prodaje mogla da zadovolji samo USA tržište, a Evropa je dobijala minimalne količine koje smo prodavali u istom danu. Bacardi & Martini asortiman ima godišnji cenovnik i nema izmena dok Rauch ima polugodišnju reviziju cenovnika. Komercijalna politika je čvrsta što znači da štitimo HoReCa kanal prodaje od retail cenovnih ispada.
* Vaša predviđanja za dolazeću godinu kad je tržište u pitanju?
Posle rekordne prošle godine imamo ovu koja je pre zadnjeg kvartala prestigla prošlu, tako da smo optimisti i imamo velika očekivanja za predstojeću 2023. godinu.
* Recite nam nešto više o planovima i budućim potezima, na koji način ćete razvijati biznis?
Nastavljamo da slušamo konzumente, HRC partnere i distributere, da pratimo trendove i nove ideje. U periodu korone pomagali smo im da pregrme težak period, a sad svi zajedno slavimo rekordne rezultate.
Atlantic Grupa je danas predala obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje...
pročitaj jošŠpanska La Sastreria vina napravljena od veoma cenjene sorte garnacha, idealan su izbor za svakoga ko uživa u vinu, ali i za hotelijere, vlasnike r...
pročitaj jošBlue Jack Daniel’s Single Malt je najnoviji destilat jedne od najvažnijih američkih destilerija. Jack Daniel’s Single Malt sa distinktivnom modrom ...
pročitaj još