18.10.2022 Food

LIDL Srbija donirao više od 3 tone namirnica ugroženima! Kuvala i ekipa našeg magazina

Povodom 17. oktobra, Međunarodnog dana borbe protiv siromaštva, kompanija Lidl Srbija je podržala kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ Koalicije za dobročinstvo, koja za cilj ima povećanje svesti građana o problemu bacanja namirnica i nedovoljnih donacija hrane.

Skuvano 120 obroka korisnicima podrške organizacije Liceulice

Lidl Srbija je donirao više od 3 tone namirnica za ugroženo starije stanovništvo i dodatno je skuvao i donirao 120 obroka korisnicima podrške koju pruža organizacija Liceulice.
Kompanija Lidl Srbija već po drugi put kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ pruža podršku lokalnoj zajednici. Donirano je više od 3 tone namirnica Centru za medijsku transparentnost i društvenu odgovornost koji, zajedno sa Ženskim solidarnim frontom, sprovode distribuciju namirnica krajnjim korisnicima u Vranju.

Dodatno, za Međunarodni dan borbe protiv siromaštva, Lidl je zajedno sa Koalicijom za dobročinstvo koju čine Fondacija „Ana i Vlade Divac“, Trag fondacija, Catalyst Balkans, SMART Kolektiv, Srpski filantropski forum, Forum za odgovorno poslovanje i Privredna komora Srbije, bio domaćin i na događaju na kojem je od Lidlovih proizvoda pripremljeno i 120 potpunih obroka za sve one koji su različitim putevima dospeli na marginu društva, u izolaciju, siromaštvo i egzistencijalnu neizvesnost.
Pored domaćina učestvovali su i predstavnici medija, zajedno sa predstavnicima partnerskih organizacija koje su podržale kampanju. Ekipu magazina Cafe Bar & Restoran su činili urednik Svetislav Stojanović i direktor marketinga Jovana Ljubišić, a kuhinjom je komandovao šef kuhinje restorana „Salon 1905“ David Šimunić.

„Čak 446.000 građana Srbije je ugroženo“

„Današnja akcija koju smo organizovali u saradnji sa Lidlom, i na kojoj se beskrajno zahvaljujemo, direktno pokazuje ono što kroz kampanju ‘Spasimo hranu, spasimo humanost’ želimo da postignemo – a to je saradnja civilnog, korporativnog i medijskog sektora i građana, u ovom slučaju novinara, sa ciljem povećanja donacija hrane za najugroženije, kojih je prema poslednjim procenama 446.000 u Srbiji. Iako se ova akcija organizuje u Beogradu, značajne količine hrane koju prikupimo sa partnerima se distribuiraju širom zemlje, uključujući i donaciju 200 paketa hrane građanima Vranja koju je Lidl obezbedio sa svojim zaposlenima“, rekao je Željko Mitkovski, menadžer projekta u Fondaciji Ana i Vlade Divac ispred Koalicije za dobročinstvo.
Podsećamo da sve kompanije, građani i mediji još uvek mogu da se uključe u kampanju i podrže je na mnogobrojne načine. Više informacija na www.spasimohranu.rs.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije