Megaoprema nastavlja nesmanjenim tempom i u 2024.
Megaoprema je mlada firma, ali sa velikim iskustvom. Kombinujući preko 30 godina ukupnog iskustva u HoReCa sektoru radeći sa velikim brojem premium...
pročitaj jošMiloš Stevanović, direktor firme Megaoprema rekao je u našoj novogodišnjoj anketi da se sa teškim izazovima, pored ugostitelja, suočavaju i proizvođači i dobavljači ugostiteljske opreme.
„Drago mi je da se polako vraća trend otvaranja novih objekata. Vlasnici ugostiteljskih objekata bi trebalo što više ulažu u moderne, smart tehnologije koje omogućavaju lakši i brži rad, smanjuju potrebu za radnom snagom, štede energiju i smanjuju troškove poslovanja. Upotrebom ovakve tehnologije kvalitet usluge i krajnjeg proizvoda postaje konstantan i sve manje zavisi od ljudskog faktora koji je sklon greškama“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji.
Ako bih morao da izdvojim jedan proizvod, to bi svakako bio Naboo Boosted, najmodernija parokonvekcijska pećnica na tržištu. Međutim koncept moderne kuhinje, koji mi promovišemo, sadrži još 2 bitna elementa koji zajedno čine moćni trio. To su jedinstveni NEO24H prvi KombiFreez uređaj na svetu i Oracle brza pećnica koja kombinuje 3 načina prenosa toplotne energije.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
Konstantna edukacija i promocija modernih principa savremene kuhinje uz implementaciju smart tehnologije u vidu praktičnih prezentacija. Širenje servisne podrške, ali i svesti o potrebi redovnog održavanja i pravilne upotrebe kod korisnika i promovisanje novog ShowRoom-a u Beogradu.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Ovo je najteže pitanje od svih. Srbi imaju bogatu kulinarsku tradiciju, a volimo i da „izmišljamo“ nove i moderne stvari. „Boutique“ restorani su jedan od zicera, na obe strane Save. Pored toga bih pomenu „Kolo“ u Galeriji, a ako želite nešto tradicionalnije tu je „Salaš No18“ u Beškoj ili „Plava Ruža“ u Apatinu.
METRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj jošPandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošNakon serije izlaganja u drugoj polovini 2023. i u prvim mesecima 2024, što na svetskim sajmovima (Milano, Longarone, Rimini) tako i na domaćim reg...
pročitaj još