Imlek Oaza, nemlečni napici sa ukusom ovsa i badema
Imlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto bilj...
pročitaj jošKada se spoji mladost, tradicija, iskustvo i kvalitet, usledi pravi bum na sceni. To se i dogodilo na poslednjem Belgrade Fashion Weeku.
Saradnja vodećeg italijanskog brenda u domenu penušavih vina Mionetto Prosecco i Belgrade Fashion Weeka izazvala je reakcije kakve svaki modni mag upravo želi da doživi.
Svemu je prethodila želja Mionetto Prosecco da pokrene svoju prvu modnu akademiju u Srbiji. To je prvi put u našem regionu da jedan brend alkoholnog pića reši da sarađuje s modnom industrijom. Zbog tako neobičnog spoja, dobilo se najbolje iz ova dva sveta.
Mionetto Prosecco je doneo iz Italije ljubav prema životu i – ljubav prema modi. Osećaj za lepo sa penušavog vina, koje dolazi iz regije Veneto na severoistoku Italije, gde se pravi od sorte grožđa koja je danas poznata kao glera, preneto je na teren mode. Putem Mionetto Style akademije poslata je poruka da je sve moguće kada se u snove veruje.
Iz Srbije su stigli mladost, ideje, kreativnost. Izabrani na javnom konkursu kao najkreativniji, 10 takmičara pod mentorstvom Boška Jakovljevića i Nenada Radujevića, borilo se za pobedu, vredne nagrade i predstavljanje na Belgrade Fashion Weeku.
Mionetto Style akademija, u skladu sa sloganom „More than just a dream“, projekat je osnaživanja i podrške mladim modnim dizajnerima da ostvare svoje snove. Akademija kombinuje teoriju i praksu, okuplja eksperte iz sveta mode, imena kao što su Marija Tarlać, Ašok Murti, Dragana Ognjenović, Brana Antonić, Ana Ostojić, Jasmina Šupeljak, Jasenka Stekić, Ana Tošić Trajković i mnogi drugi, kako bi na jedan neformalni način preneli svoje znanje i veštine mladima.
Nakon nešto više od mesec dana, 10 takmičara uspešno je završilo akademiju, završno sa svojim predstavljanjem na Belgrade Fashion Weeku, gde su proglašeni pobednici takmičenja. Prvo mesto osvojila je Melanija Vasić, na drugom mestu je Bogdan Mrša, a treće mesto zauzela je Mina Cvetinović. Kao najvredniji rezultat akademije, dobili smo jednu novu, sada međusobno uvezanu, mladu ekipu, novu generaciju modne industrije o kojoj ćemo svi tek čuti.
Više o akademiji i takmičarima pratite na IG profilu mionetto_srb
Imlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto bilj...
pročitaj jošOsvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošŠpanska La Sastreria vina napravljena od veoma cenjene sorte garnacha, idealan su izbor za svakoga ko uživa u vinu, ali i za hotelijere, vlasnike r...
pročitaj još