2 Julius Mainl pr maj 2022
10.05.2022 Trendovi

Rekli smo hvala uz šoljicu Julius Meinl espresa!

U kampanji „Reci hvala“, koja je organizovana od 20. do 24. aprila, više od stotinu lokala u Srbiji se zahvalilo svojim gostima sa po dve besplatne kafe

160years_big_white_2021.09.20

Povod za zahvalnost bio je i 160. rođendan ovog poznatog austrijskog brenda kafe

Zahvalnost nekada može da bude najlepši poklon za dragu osobu. Ono istinsko hvala najčešće umesto nas izgovore male stvari i mali znaci pažnje. To može biti samo odlazak na kafu sa mamom, bratom ili prijateljima. Baš zbog toga, više od stotinu lokala u Srbiji se zahvalilo svojim gostima tako što su ih počastili sa po dve besplatne kafe. Julius Meinl, poznati proizvođač premium espresa, pobrinuo se da prenese dobru energiju na sve ljubitelje kafe u saradnji sa ugostiteljskim objektima, pod kampanjom “Reci hvala”, koja je organizovana od 20. do 24. aprila u domaćim kafeima.

Proslava u znaku zahvalnosti

Povod za zahvalnost bio je i ovogodišnji 160. rođendan ovog poznatog austrijskog brenda kafe. Na ovaj način želeli su da kažu hvala ugostiteljima na trudu i istrajnosti, a ljubiteljima kafe na tome što male ali značajne trenutke u životu, obeležavaju baš uz kafu.
Kampanja zahvalnosti je održana na globalnom nivoua i učestvovalo je više 1300 renomiranih evropskih kafića. Istraživanje koje je Julius Meinl sproveo povodom svog jubileja, pokazalo je da ljudi veoma cene zajedničke trenutke uz ispijanje kafe i prepoznaju ih kao znak zahvalnosti. Jedno hvala automatski rađa ljubaznost kod druge osobe, a ona je prenosi dalje, što kao da stvara talase pozitivne energije.
Ove vrednosti su prepoznali vlasnici i menadžeri lokala i u Srbiji, pa su veoma rado učestvovali u iskazivanju zahvalnosti svojim gostima, na ovaj način.

1 Julius Mainl pr maj 2022

Mali znak pažnje za veliko hvala

Cilj kampanje bio je da se pored kafe, pokloni i nešto možda još vrednije, a to je trenutak uživanja sa nekim ko vam je poseban. Ugostiteljima je važno da ugode svojim gostima, da im stvore kutak za uživanje i prijatan razgovor uz kafu, a posebno im je drago što su imali mogućnost da ih počaste kafom premium kvaliteta.
Na ovaj način su učvrstili postojeće poverenje svojih gostiju koji će, sigurno, ponovo doći baš kod njih da uživaju u razgovoru i vrhunskom espresu.

 Biramo koju kafu pijemo

Kafa se kod nas pije u velikim količinama i sa velikom ljubavlju. To je, u stvari, trenutak druženja, početak novih ljubavi i novih poslovnih saradnji. Dobre vesti su što nam se ukus za kafu istančao u proteklim godinama, pa sve više obraćamo pažnju kakvog je kvaliteta kafa koja se služi u kafićima.
To su primetili i ugostitelji, te veoma vode računa o tome koju kafu prodaju i na koji način je pripremaju. Setite se da kažete hvala vašim dragim ljudima. Idealan način da im se zahvalite na ljubavi i podršci je da ih odvedete na kafu i stvorite vaše male trenutke za pamćenje.

FOTO: JULIUS MEINL

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije