Darko Mladenović iz Coca-Cole o benefitima digitalnog menija
Darko Mladenović, menadžer za Out of home kanale prodaje Coca-Cola BBC Srbija u intervjuu za Cafe Bar & Restoran ističe da je u doba krize naj...
pročitaj jošServis Kono.bar je savršen primer kako inventivnost i kvalitet usluge može i u teškim vremenima da donese zavidan uspeh. Siniša Milić, direktor Kono.bar servisa je imao konkretan savet za sve koji se bave ugostiteljskim poslom.
„HoReCa sektor u Srbiji je u boljoj situaciji nego u mnogim drugim zemljama. Najveći problem je deficit HoReCa radne snage, s toga moj savet je da se više ulaže u radnu snagu, kao i u sisteme koji će im pomoći da postignu više, sa manje radne snage“
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji.
Na osnovu rezultata koje trenutno postižemo sa našim servisom, čini se da će ponuda za hotele biti najprespektivnija u narednoj godini.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
Kao apsolutni lider u oblasti digitalnih menija, fokusiracemo se na razvoj poslovanja u zemljama regiona. Takođe, planiramo povezivanje našeg servisa sa popularnim POS sistemima, da bi se proces naručivanja ubrzao.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Izdvojio bih restoran „Osteria Mozzarela“ koji pored odlične hrane i usluge daje primer mnogima kako se uspešno vodi restoran i u kriznim vremenima.
Uoči otvaranja 31. „Jutro“ radnje u okviru METRO trgovačke franšize, kompanija je pokrenula i novi sajt posvećen ovom programu, sa idejom da to bud...
pročitaj jošPlatforma hvala.tips je kreirana za restorane, hotele i druge uslužne delatnosti, a omogućava laku komunikaciju sa klijentima preko jedne kontrolne...
pročitaj jošMETRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj još