
Coca-Cola i Bambi generisali 633 miliona evra za domaću ekonomiju
Coca-Cola sistem i kompanija Bambi generisali su 633 miliona evra dodate vrednosti u domaćoj ekonomiji u 2023. godini, što predstavlja 0.9% bruto d...
pročitaj jošCoca-Cola sistem i kompanija Bambi svojim poslovanjem u 2021. godini generisali su 360 miliona evra dodatne vrednosti nacionalnoj ekonomiji, što predstavlja 0.7% bruto domaćeg proizvoda Srbije.
Izuzetan je i doprinos za tržište rada – kompanije kroz direktna radna mesta i povezani lanac vrednosti podržavaju ukupno 14.900 radnih mesta, što čini 0.5% radnih mesta u Srbiji. To znači da svako radno mesto u ovom poslovnom sistemu generiše još osam radnih mesta u drugim privrednim sektorima, pokazuju rezultati danas predstavljene Studije o društveno-ekonomskom uticaju Coca-Cola sistema i kompanije Bambi u 2021. godini.
Tomislav Momirović
„Makroekonomski podaci za Srbiju uprkos krizi izazvanoj ratom na istoku Evrope i prekidom globalnih lanaca snabdevanja bolji su od očekivanih – imamo rast BDP-a, rekordni nivo stranih direktnih investicija koji će premašiti četiri milijarde evra u ovoj godini, što je najčvršći pokazatelj da investitori veruju u Srbiju. Coca-Cola sistem i Bambi su kompanije koje dodaju vrednost ekonomiji Srbije, pružaju podršku profesionalnom razvoju mladih, predstavljaju partnere lokalnim zajednicama i daju snažnu podršku zapošljavajući direktno više od 1.600, a indirektno oko 15.000 domaćih radnika. Srbija je apsolutni lider u regionu kada je reč o privlačenju stranih direktnih investicija. Ovo je potvrda da investitori ne odustaju od ulaganja u Srbiji, naprotiv, reč je o novim investicijama u našu zemlju, ne samo kroz dolazak novih kompanija, već i kroz širenje poslovanja kompanija koje već delaju kod nas. To je izuzetan podatak i mi možemo biti potpuno zadovoljni“, izjavio je Tomislav Momirović, ministar unutrašnje i spoljne trgovine u Vladi RS.
U godini kada se privreda oporavljala od snažnog udara krize, Sistem je pokazao otpornost i snagu podrške lokalnoj ekonomiji. Kako su predstavili generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, Svetoslav Atanasov, generalni direktor Bambija Dragan Stajković i generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije Luca Santanadrea, u budžet Srbije uplaćeno je 55 miliona evra direktnih poreskih prihoda. Podržano je još 144 miliona evra poreza u celokupnom lancu vrednosti, što iznosi 1% ukupnog poreskog prihoda u zemlji.
Nikos Kalaitzidakis
„Ponosni smo na rezultate koje su ceo Coca-Cola sistem i kompanija Bambi ostvarili u izazovnoj 2021, doprinoseći nacionalnom BDP-u sa čak 0.7%. Na svaki evro koji su potrošači izdvojili za Coca-Cola i Bambi proizvode proizvedene u Srbiji, 70 evrocenti ostalo je u domaćoj ekonomiji, čime je demonstriran snažan lokalni karakter naših kompanija. Oslanjamo se na lokalne dobavljače, osnažujemo kupce, ulažemo u lokalnu radnu snagu“, rekao je Nikos Kalaitzidakis, regionalni direktor Coca-Cola HBC.
Svetoslav Atanasov
Predstavljanje rezultata Studije pratila je i panel diskusija “Snaga partnerstva u izazovnim vremenima”. Na panelu su učestvovali čelni ljudi kompanija Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, Saša Stevanović, državni sekretar Ministarstva finansija Republike Srbije, Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju u Privrednoj komori Srbije, Violeta Kovačević, CEO Mercator S, kao i Ljubodrag Savić, profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, koji je ujedno pružio stručni doprinos u tumačenju rezultata Studije.
Dragan Stajković
Ovo je peta po redu Studija društveno-ekonomskog uticaja Coca-Cola sistema u Srbiji u 2021. godini, a po drugi put obuhvata podatke kompanije Bambi. Studiju možete preuzeti na linku. Nakon predstavljanja Studije, kompanija Coca-Cola HBC Srbija proslavila je, sa partnerima i saradnicima, prvih 25 godina poslovanja u Srbiji.
Legendarni trener Žoze Murinjo, poznat po nikad poljuljanom samopouzdanju i vrhunskim trenerskim dostignućima, rešen je da se okuša i u svetu enolo...
pročitaj jošSchweppes sa ponosom otvara prijave za šesto Schweppes Mixology takmičenje, prestižno nadmetanje koje okuplja najtalentovanije barmene iz Srbije, C...
pročitaj jošŠesti po redu Whisky Fair ponovo je oduševio sve ljubitelje viskija, koktela i dobre zabave! U organizaciji Agencije MPG, prvi dan prestižnog festi...
pročitaj još