Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošKompanija Coca-Cola HBC proslavila je sa partnerima, kupcima i zaposlenima, prvih 25 godina poslovanja u Srbiji, koje je obeleženo kontinuiranim rastom, širenjem portfolija, inovacijama, ali i snažnim partnerstvima.
Od samo jedne do tri punionice, od ponude četiri gazirana pića do sveobuhvatnog 24/7 asortimana, koji sadrži i prirodnu izvorsku vodu, gaziranu vodu, voćne sokove, energetska pića, poznate brendove kafe i alkoholne brendove, te Bambi proizvode, kompanija je izrasla u stabilan poslovni sistem. Brojnim inovacijama, ulaskom u nove kategorije, poput kafe, i sa snažnim fokusom na jačanje odnosa sa kupcima, Coca-Cola HBC Srbija ostvaruje svoju viziju da bude vodeći 24/7 partner za osveženje.
Sve to, zahvaljujući čvrstim partnerstvima, mreži od preko 35 000 kupaca, ali i posvećenosti više od 1.600 zaposlenih.
Kroz osvrt na prvih četvrt veka na tržištu Srbije, Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora zahvalio je saradnicima i partnerima na snažnoj podršci, istakavši da je priča kompanije na ovom tržištu, zapravo putovanje koje je obeležila snažna veza sa zajednicom i partnerima.
“Svako od vas je dao svoj doprinos našem razvoju. Svako od vas je dodao neku milju na ovom zaista fantastičnom putovanju. Moj tim i ja želimo da vam zahvalimo na kontinuiranoj podršci i u dobrim i u manje dobrim vremenima, jer vi potvrđujete izreku da nije važno gde ideš, već koga imaš pored sebe celim putem. Jubilej smo dočekali u punoj snazi i zajedno stremimo ka novim zajednički uspesima”, istakao je Atanasov.
U prethodnih četvrt veka, Coca-Cola HBC Srbija realizovala je pet značajnih investicija: kupovinu Vlasinke 2005. godine, godinu kasnije kupovinu Fresh&Co, otvaranje Regionalnog centra za sokove 2015, kupovinu Bambija 2019. i akviziciju punionice gazirane vode Rosa Homolje, pre godinu.
Kao deo Coca-Cola sistema, zajedno sa kompanijom Bambi, Coca-Cola HBC doprinosi kreiranju skoro 15 hiljada radnih mesta u celom lancu vrednosti, što čini oko 0.5% svih radnih mesta. Prema poslednjoj Studiji o društveno-ekonomskom uticaju Coca-Cola sistema i Bambija u 2021. godini, sistem kreira 360 miliona evra dodatne vrednosti nacionalnoj ekonomiji, što čini 0.7% BDP-a.
Za sve ovo vreme, Coca-Cola HBC Srbija je jedan od lidera održivog poslovanja. Samo u 2021. godini, Coca-Cola HBC i Bambi u lokalne zajednice uložili su preko 750 hiljada evra. Povodom 25 godina uspešnog poslovanja, kompanija će u narednoj godini realizovati projekat godišnjeg stipendiranja 25 izabranih studenata.
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj još