08.01.2023 Drink

Ivica Sarić, Rauch Serbia: „Štitimo HoReCa kanal prodaje od retail cenovnih ispada“

Od osnivanja 1919. godine Rauch je ostala porodična firma već četiri generacije. Motivisani zaposleni i stalna borba za visok kvalitet predstavljaju osnovu uspeha, a Rauch ne predstavlja isključivo kao kompaniju koja je prijatelj porodice već i kao jednog od vodećih proizvođača voćnih sokova u Evropi.

„Brendovi iz našeg asortimana su preživeli i teža vremena u prošlosti“

Rauch Serbia postoji već 20 godina, a o situaciji u ovoj firmi smo razgovarali sa Ivicom Sarićem, Country HoReCa & Petrol menadžerom.
„U našoj zemlji imamo fabriku za preradu voća i fabriku za punjenje gotovih proizvoda brendova Rauch i Red Bull za ceo region. Zadnjih 10 godina zastupamo Bacardi & Martini grupu u Srbiji i Crnoj Gori koja je u vlasništvu Bacardi familije. Namerno spominjem vlasništvo familija jer ta činjenica daje sigurnost i brigu o zaposlenima u teškom i izazovnom periodu u kojem se nalazimo. Brendovi iz našeg asortimana su premium, poznati i sa dugom tradicijom koji su preživeli i teža vremena u prošlosti. Posle perioda korone su doživeli rekordni rast prodaje i problem nabavke dovoljnih količina iz uvoza jer nisu sve zemlje imale isti put oporavka posle korone“.

„Naša snalažljivost u nabavci i prognoziranju se isplatila“

* Kako se borite sa trenutnim izazovima prouzrokovanih rastom cena koje se reflektuju na volumen, manjkom sirovina, energenata i problema sa uvozom/izvozom?
Naša snalažljivost u nabavci i prognoziranju se isplatila za sve brendove osim Patron tequile koja je usled rekordne prodaje mogla da zadovolji samo USA tržište, a Evropa je dobijala minimalne količine koje smo prodavali u istom danu. Bacardi & Martini asortiman ima godišnji cenovnik i nema izmena dok Rauch ima polugodišnju reviziju cenovnika. Komercijalna politika je čvrsta što znači da štitimo HoReCa kanal prodaje od retail cenovnih ispada.
* Vaša predviđanja za dolazeću godinu kad je tržište u pitanju?
Posle rekordne prošle godine imamo ovu koja je pre zadnjeg kvartala prestigla prošlu, tako da smo optimisti i imamo velika očekivanja za predstojeću 2023. godinu.
* Recite nam nešto više o planovima i budućim potezima, na koji način ćete razvijati biznis?
Nastavljamo da slušamo konzumente, HRC partnere i distributere, da pratimo trendove i nove ideje. U periodu korone pomagali smo im da pregrme težak period, a sad svi zajedno slavimo rekordne rezultate.

AUTOR: MIODRAG ALEKSIĆ

FOTO: RAUCH

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije