14.01.2023 Drink

Supreme espresso – prestiž u svakom gutljaju

Supreme espresso definitivno je kafa novog doba koju karakteriše fantastičan ukus, vrhunski kvalitet i bogata tradicija. “BS Industries Group”, generalni uvoznik i distributer, ima karakterističan pristup klijentima tako da zajedničkim snagama grade posao i zajedno rastu na tržištu. Direktor firme Boris Stojkov, detaljnije nam je predstavio sam blend i plan razvoja ali dotakli smo i aktuelne tržišne teme.

Supreme espresso osvaja naše tržište i budi znatiželju

* Kojom metodologijom osvajate tržište?
Metodologija je vrlo jasna i striktna, a odnosi se na konstantnost u kvalitetu. Vodimo se konceptom koji zdravu korporativnu kulturu prepoznaje na tržištu a takav nastup je preduslov za uspešnu saradnju. Nastojimo da postojećim i potencijalnim klijentima približimo trud koji smo uložili u višedecenijski rad sa kafom, da nesebično prenesemo znanje i zajedničkim snagama podignemo nivo kvaliteta usluge koje pružaju. Što se tiče samih konzumenata dobijamo konstantno pozitivne kritike što je jasan pokazatelj da se krećemo u dobrom pravcu i da imamo sjajan proizvod.

„Došli smo do najprestižnije mešavine Arabike“

* Recite nam nešto više o samom blendu i kvalitetu espressa.
Supreme
– ime koje za sobom nosi generacije iskustva i rad najstrastvenijih majstora pržionačarskog zanata. Nakon decenija, mnogobrojnih receptura i proučavanja zrna, došli smo do najprestižnije mešavine Arabike koju smo sa ponosom upakovali u najkvalitetnije Supreme limenke maksimalno čuvajući zrna od spoljnih uticaja.
Sam proces proizvodnje kontrolišemo u šesnaest tačaka prilikom svake sekunde prženja. Tok prženja odvija se uz pomoć tehnologije poslednje generacije i praćen je najsavremenij metodama i principima dok je s druge strane zadržano znanje i iskustvo starih italijanskih majstora kako bismo dobili proizvod prestiža.
Mešavina sedam i pet vrsta Arabike, odlikuje se veoma nežnom i elegantnom teksturom, dugotrajnom aromom ukusa koja se doživljava kao odlična kombinacija slatke čokolade i citrusa.

„Prethodne dve godine su bile vrlo teške za proizvođače kafe“

* Klijenti dobijaju maksimalnu podršku sa vaše strane.
Kada pričamo o svetu espresso kafe, podrška je više nego bitna. Nama, kao brendu, izuzetno je važno da svaka pripremljena kafa bude najboljeg mogućeg kvaliteta tako da samim tim pružamo podršku u edukaciji i podizanju ili održavanju postojećeg kvaliteta. Kada sa druge strane imate saradnika koji želi da ostvari određeni standard u svom ugostiljeskom objektu onda je lako da pružimo podršku u širem obliku, čak je i podstičemo. Naravno, obezbeđujemo najbolju aparaturu koja doprinosi krajnjem rezultatu.
* Recite nam nešto više u vezi sa tržištem kafe, kako je na njega uticao predhodni period, a kakva je aktuelna situacija?
Situacija u poslednje dve godine svakako je bila vrlo teška za proizvođače kafe. Imali smo vrlo nestabilnu nabavku sirovina, česte promene cena u vrlo kratkim rokovima kao i nagle cenovne skokove transporta.
Sve to stvorilo je poprilično teško okruženje za proizvođače, bilo je mnogo izazova kako bismo održali kvalitet i dinamiku proizvodnje. Nemojmo zaboraviti da je espresso kafa direktno zavisna od HoReCa segmenta koji je bio najvećim delom pogođen pandemijom a samim tim i otežao uslove za opstanak proizvođača.
Kada uzmemo u obzir sve te faktore, trenutno sam zadovoljan okolnostima u kojima nesmetano možemo nastaviti koracima koje smo započeli. Gledam optimistično na sve ono što će se dešavati u narednom periodu.

* Konkurencija je snažna, kako se sa njom borite i šta Supreme čini autentičnim?
U pravu ste, konkurencija jeste vrlo jaka, na tržištu su zastupljeni brendovi sa bogatom tradicijom, oni na koje su konzumenti navikli, imamo globalne brendove sa velikim mogućnostima, a imamo i male kvalitetne manufakture u sve većem broju. Upravo to i jeste prednost zdrave konkurencije, ta raznolikost omogućava konzumentima da pronađu ono što im najviše prija. Što se tiče konkretno Supreme espresso linije, nekako smo spojili sve to u nekoliko limenki, imamo tradiciju proizvodnje od 1999 godine, sada već kada se broj naših poslovnih partnera meri u hiljadama, možemo reći da smo stvorili naviku među konzumentima koji su prepoznali kvalitet. Iako smo prerasli skalu male manufakture i dalje se prema proizvodnji i kontroli kvaliteta ophodimo kao prvog dana, kao prilikom prvog prženja punog entuzijazma i strasti.

AUTOR: MIODRAG ALEKSIĆ

FOTO: SUPREME

Komentari (2)

  1. Aleksandra каже:

    Dobar dan, da li mi mozete dati kontakt telefon za Supreme espresso?

    1. Stojanovic каже:

      Poštovana Aleksandra
      Kontakt je poslat na vašu mail adresu
      srdačan pozdrav

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.

još iz kategorije