Antico Sapore: Tradicija duga 115 godina
Kompanija Corp JVJV d.o.o. konstantno radi na usavršavanju novih ukusa sopstvenog brenda kafe - Antico Sapore. Antico Sapore - tradicija duga 115 ...
pročitaj jošSupreme espresso definitivno je kafa novog doba koju karakteriše fantastičan ukus, vrhunski kvalitet i bogata tradicija. “BS Industries Group”, generalni uvoznik i distributer, ima karakterističan pristup klijentima tako da zajedničkim snagama grade posao i zajedno rastu na tržištu. Direktor firme Boris Stojkov, detaljnije nam je predstavio sam blend i plan razvoja ali dotakli smo i aktuelne tržišne teme.
* Kojom metodologijom osvajate tržište?
Metodologija je vrlo jasna i striktna, a odnosi se na konstantnost u kvalitetu. Vodimo se konceptom koji zdravu korporativnu kulturu prepoznaje na tržištu a takav nastup je preduslov za uspešnu saradnju. Nastojimo da postojećim i potencijalnim klijentima približimo trud koji smo uložili u višedecenijski rad sa kafom, da nesebično prenesemo znanje i zajedničkim snagama podignemo nivo kvaliteta usluge koje pružaju. Što se tiče samih konzumenata dobijamo konstantno pozitivne kritike što je jasan pokazatelj da se krećemo u dobrom pravcu i da imamo sjajan proizvod.
* Recite nam nešto više o samom blendu i kvalitetu espressa.
Supreme – ime koje za sobom nosi generacije iskustva i rad najstrastvenijih majstora pržionačarskog zanata. Nakon decenija, mnogobrojnih receptura i proučavanja zrna, došli smo do najprestižnije mešavine Arabike koju smo sa ponosom upakovali u najkvalitetnije Supreme limenke maksimalno čuvajući zrna od spoljnih uticaja.
Sam proces proizvodnje kontrolišemo u šesnaest tačaka prilikom svake sekunde prženja. Tok prženja odvija se uz pomoć tehnologije poslednje generacije i praćen je najsavremenij metodama i principima dok je s druge strane zadržano znanje i iskustvo starih italijanskih majstora kako bismo dobili proizvod prestiža.
Mešavina sedam i pet vrsta Arabike, odlikuje se veoma nežnom i elegantnom teksturom, dugotrajnom aromom ukusa koja se doživljava kao odlična kombinacija slatke čokolade i citrusa.
* Klijenti dobijaju maksimalnu podršku sa vaše strane.
Kada pričamo o svetu espresso kafe, podrška je više nego bitna. Nama, kao brendu, izuzetno je važno da svaka pripremljena kafa bude najboljeg mogućeg kvaliteta tako da samim tim pružamo podršku u edukaciji i podizanju ili održavanju postojećeg kvaliteta. Kada sa druge strane imate saradnika koji želi da ostvari određeni standard u svom ugostiljeskom objektu onda je lako da pružimo podršku u širem obliku, čak je i podstičemo. Naravno, obezbeđujemo najbolju aparaturu koja doprinosi krajnjem rezultatu.
* Recite nam nešto više u vezi sa tržištem kafe, kako je na njega uticao predhodni period, a kakva je aktuelna situacija?
Situacija u poslednje dve godine svakako je bila vrlo teška za proizvođače kafe. Imali smo vrlo nestabilnu nabavku sirovina, česte promene cena u vrlo kratkim rokovima kao i nagle cenovne skokove transporta.
Sve to stvorilo je poprilično teško okruženje za proizvođače, bilo je mnogo izazova kako bismo održali kvalitet i dinamiku proizvodnje. Nemojmo zaboraviti da je espresso kafa direktno zavisna od HoReCa segmenta koji je bio najvećim delom pogođen pandemijom a samim tim i otežao uslove za opstanak proizvođača.
Kada uzmemo u obzir sve te faktore, trenutno sam zadovoljan okolnostima u kojima nesmetano možemo nastaviti koracima koje smo započeli. Gledam optimistično na sve ono što će se dešavati u narednom periodu.
* Konkurencija je snažna, kako se sa njom borite i šta Supreme čini autentičnim?
U pravu ste, konkurencija jeste vrlo jaka, na tržištu su zastupljeni brendovi sa bogatom tradicijom, oni na koje su konzumenti navikli, imamo globalne brendove sa velikim mogućnostima, a imamo i male kvalitetne manufakture u sve većem broju. Upravo to i jeste prednost zdrave konkurencije, ta raznolikost omogućava konzumentima da pronađu ono što im najviše prija. Što se tiče konkretno Supreme espresso linije, nekako smo spojili sve to u nekoliko limenki, imamo tradiciju proizvodnje od 1999 godine, sada već kada se broj naših poslovnih partnera meri u hiljadama, možemo reći da smo stvorili naviku među konzumentima koji su prepoznali kvalitet. Iako smo prerasli skalu male manufakture i dalje se prema proizvodnji i kontroli kvaliteta ophodimo kao prvog dana, kao prilikom prvog prženja punog entuzijazma i strasti.
Danas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošEstonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj još
Dobar dan, da li mi mozete dati kontakt telefon za Supreme espresso?
Poštovana Aleksandra
Kontakt je poslat na vašu mail adresu
srdačan pozdrav