Nada Filipović poseduje 25-godišnje korporativno iskustvo u oblasti poslovne komunikacije, odnosa sa javnošću i odnosa sa državnim organima, radeći na velikom broju strateških projekata u partnerstvu sa poslovnim udruženjima, Vladom Republike Srbije i njenim resornim ministarstvima, brojnim institucijama, kao i medijima širom zemlje i regione.
Iz Udruženja pivara Srbije poručuju da su ubeđeni da će Nada Filipović na funkciji novog direktora svojim dugogodišnjim i sveobuhvatnim poslovnim iskustvom dati veliki doprinos daljem razvoju Udruženja i pivarske industrije u Srbiji.
O Udruženju pivara Srbije
Udruženje pivara Srbije čine tri vodeće pivare u Srbiji: Apatinska pivara, Carlsberg Srbija i Heineken Srbija i najveći proizvođač slada – Sladara Soufflet, koje zajedno čine sve da uz saradnju sa državom i drugim zainteresovanim partnerima stvore održivu klimu za rast i razvoj pivarske industrije, ostvarivanje njenog punog potencijala, što ujedno doprinosi dobrobiti srpske ekonomije, životne sredine, društva i same pivarske poslovne zajednice. Iako osnovano 2015. godine, svoj kontinuitet Udruženje vuče još od 1958. godine.