Branko Vučković: „Ojačani akvizicijom Finlandia votke otvaramo novo poglavlje rasta“
Branko Vučković, direktor sektora za alkoholna pića i kafu u Coca-Cola HBC Srbija i Crna gora, nam otkriva sve inovacije koje je njegov sektor real...
pročitaj jošVeć neko vreme kružile su glasine o tome da Coca-Cola sa kompanijom Realme planira proizvodnju telefona koji će nositi naziv poznatog brenda. Sada možemo reći da su glasine bile tačne.
Coca Cola je upravo ušla na tržište pametnih telefona. U saradnji s kompanijom Realme Coca-Cola je lansirala smartphone posvećen svom najpopularnijem piću. Dizajn se uglavnom oslanja na legendarni logo i prepoznatljive nijanse nijanse crvene.
Reč je o telefonu Realme 10 Pro. Ima 8 GB RAM-a i 128 GB memorije, košta oko 240 evra i u prvoj seriji je proizvedeno samo hiljadu komada. Smartphone ima glavnu kameru od 108 megapiksela, bateriju od 5000 mAh, AMOLED ekran od 6,67 inča, ultrabrzu stopu osvežavanja od 120 Hz i Qualcomm Snapdragon 695 procesor.
Asimetrični dizajn zadnje strane u odnosu 70/30 ističe logotip Coca-Cole s tri tačke crne i sedam tačaka crvene boje. Sa tvistom klasičnog logotipa, skraćena verzija trebala bi poslati poruku nove energije, a ciljana publika je, očekivano, mlađa populacija.
Ovaj naslov nikad nikog ne bi naveo da je u pitanju kuhinjska krpa, ali ovaj novi proizvod MCO je upravo to – ljubav na prvi dodir. Španski proizvo...
pročitaj jošPandemija i klimatska kriza doveli su do strožijih očekivanja od strane kupaca u smislu higijene restorana i održivosti. Istraživanja pokazuju da n...
pročitaj jošMETRO Cash & Carry Srbija otvorio je novi objekat u Šapcu, na novoj adresi (Severna transverzala 19) u značajno većem prostoru. "METRO svoj fo...
pročitaj još