Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošVinarija Tikveš dobila je nagradu za kompaniju sa najvećim rastom izvoza u regionu u 2022. godini, koju dodeljuje Komorski investicioni forum šest zemalja Zapadnog Balkana, u saradnji sa Evropskom komisijom.
Nagrada je rezultat kontinuiranih napora i aktivnosti vinarije Tikveš na promociji vrhunskih makedonskih vina i njihovog plasmana na inostrano tržište, među kojima su najznačajnija tržišta zemalja regiona Zapadnog Balkana, gde su vina Tikveš tradicionalno prisutna i afirmisana. Najbolji pokazatelj uspešnosti strategije je rast izvoza od 64 procenta koji je ostvaren tokom prošle godine, čemu je u velikoj meri doprineo plasman vina Tikveš na tržište regiona.
„Regionalno tržište vidimo kao teritoriju sa najvećim potencijalom za održivi rast zbog činjenice da u regionu postoji visoka svest o brendovima Tikveša i prepoznatljivost kvaliteta naših vina“, rekao je generalni direktor vinarije Tikveš Radoš Vukićević, ističući značaj i prednosti regionalne saradnje.
„Mi u industriji vina smo korak ispred kompanija u drugim sektorima. Već smo zajedno nastupali na nekoliko sajmova, promovišući region kao odličnu turističku destinaciju. Istovremeno, promovišemo vinograde, tradiciju i što je najvažnije naše autohtone sorte i njihov prepoznatljiv kvalitet u vinarstvu. Očekujemo da će ovakva saradnja stvoriti veće mogućnosti za razvoj vinogradarstva i unaprediti lanac proizvodnje tradicionalne hrane u čitavom regionu“, rekao je Vukićević.
Komorski investicioni forum zemalja Zapadnog Balkana (Western Balkans 6 Chamber Investment Forum) je zajednička inicijativa privrednih i industrijskih komora koji zastupa interese više od 350.000 kompanija iz regiona, čija je misija povezivanje poslovne zajednice iz regiona i ujedinjenje zajedničkih interesa.
Nagrada za najuspešnije kompanije u regionu, koju podržava i Evropska komisija, ustanovljena je povodom treće godišnjice od početka primene Akcionog plana za stvaranje zajedničkog regionalnog tržišta, kao i 30. godina od stvaranja zajedničkog tržišta EU.
Dodelom nagrada najuspešnijim kompanijama u regionu, najavljen je skup pod nazivom „Jedan region, jedna ekonomija – napredak ka jedinstvenom tržištu EU za biznise sa Zapadnog Balkana“ koji će biti održan u Skoplju, u okviru platforme za ekonomsku saradnju između zemalja Zapadnog Balkana i Evropske unije.
Estonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj jošBartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošPriprema kafe je umetnost, ali i vrhunska veština, a Julius Meinl trening centar idealno mesto da je savladate! Svaki iskusan ugostitelj zna da ...
pročitaj još