
Battery je brend koji pokreće dan kada ti odlučiš: Dan kreće sad!
Adnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj jošNacionalna kampanja: “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima” ima za cilj promociju odgovorne konzumacije piva.
Predstavnici Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Privredne komore Srbije i Udruženja pivara Srbija će u petak 7. jula u 11 časova u prostorijama Privredne komore Srbije u Resavskoj 15 u Beogradu predstaviti plan i program Nacionalne kampanje: “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima”, koja ima za cilj promociju odgovorne konzumacije piva.
Udruženje pivara Srbije već godinama organizuje kampanje ovog tipa sa ciljem podizanja svesti javnosti i pozivanja na odgovnu konzumaciju, a Vlada Republike Srbije je Uredbom iz decembra 2017. godine usvojila “Nacionalni program prevencije štetne upotrebe alkohola i alkoholom uzrokovanih poremećaja u Srbiji“.
Na predstavljanju kampanje govoriće Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, Prof. Dr Jelena Pejin sa Tehnološkog fakulteta u Novom Sadu, Nada Filipović, direktorka udruženja pivara Srbije i predstavnik Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
Više informacija možete dobiti na mail adresi [email protected]
Grand kafa pokrenula je edukativni video serijal pod nazivom „Grandov vodič kroz svet kafe“, sa ciljem da ljubiteljima približi kompleksni i zaniml...
pročitaj jošOsam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prest...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj još