
Kirin: Istorija duža od jednog veka
Kompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošNacionalna kampanja: “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima” ima za cilj promociju odgovorne konzumacije piva.
Predstavnici Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Privredne komore Srbije i Udruženja pivara Srbija će u petak 7. jula u 11 časova u prostorijama Privredne komore Srbije u Resavskoj 15 u Beogradu predstaviti plan i program Nacionalne kampanje: “Odgovorno i oprezno – vodimo računa o sebi i drugima”, koja ima za cilj promociju odgovorne konzumacije piva.
Udruženje pivara Srbije već godinama organizuje kampanje ovog tipa sa ciljem podizanja svesti javnosti i pozivanja na odgovnu konzumaciju, a Vlada Republike Srbije je Uredbom iz decembra 2017. godine usvojila “Nacionalni program prevencije štetne upotrebe alkohola i alkoholom uzrokovanih poremećaja u Srbiji“.
Na predstavljanju kampanje govoriće Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, Prof. Dr Jelena Pejin sa Tehnološkog fakulteta u Novom Sadu, Nada Filipović, direktorka udruženja pivara Srbije i predstavnik Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
Više informacija možete dobiti na mail adresi [email protected]
Bartending scena u Srbiji i regionu poslednjih godina beleži primetan rast – ne samo u pogledu broja barova i koktela na menijima, već i u načinu n...
pročitaj jošTrening centar Julius Meinl u Beogradu nudi kurseve koji pretvaraju bariste u profesionalce, a lokale u destinacije. U susretu ugostiteljstva, det...
pročitaj jošU Vinariji Čoka, vinska priča se piše više od 120 godina, pažljivo se gradi, budi emocije i otkriva identitet brendova koji su mnogima sinonim za p...
pročitaj još