Nazdravite inovacijama: Posetite vrhunski sajam industrije pića u Nirnbergu!
Sajam BrauBeviale jedan je od najvećih svetskih sajmova specijalizovanih za industriju piva, vina, alkoholnih i ostalih pića, sa snažnim fokusom na...
pročitaj jošSamostanska pivara u Istočnoj Nemačkoj došla je do revolucionarne inovacije – napravila je prvo pivo u prahu. Samo mu trebate dodati vodu i zapeniće se uz karakterističan pivski puni ukus.
Stigla je revolucionara inovacija, Nemci su proizveli prvo pivo u prahu koje će omogućiti velike uštede u transportu i vodi koja čini 90 procenata ovog proizvoda.
„Sazrelo je vreme da klasičnu proizvodnju piva i logistiku stavimo na test s obzirom na način na koji se odnosimo prema našoj okolini”, rekao je glavni deoničar pivare Neuzelle, Helmut Fritsche.
„Znamo da će ljubitelji klasičnog pilsnera i svi ljubitelji craft piva, posebno u Nemačkoj, isprva biti skeptični prema našem proizvodu“, dodaje izvršni direktor Stefan Fritsche i nastavlja: „Ne radi se samo o donošenju novog proizvoda na tržište, već o novom poslovnom modelu proizvodnje piva. Stoga su naša primarna ciljna grupa globalni distributeri, koji ne moraju nužno imati znanje o pivarstvu, ali mogu napraviti granule prikladne za primenu krajnjeg potrošača.“
Stoga će, najavili su, pivski prah prvo usmeriti na daleka tržišta poput Azije i Afrike, dakle za tržišta gde su im troškovi transporta najviši, piše Newatlas.
Ovaj proizvod znači da ćete moći kupiti prah i uz dodatak vode pivo napraviti kod kuće bez ikakvog predznanja. Međutim, dok ne dođe na police trgovina proći će još neko vreme jer Neuzelle još uvijek traži investitore, a nadaju se da će se pivo moći kupiti najkasnije do početka 2024.
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošDanas počinje ASI takmičenje za najboljeg sommeliera u Evropi, Africi i Bliskom istoku. Ovaj događaj se održava svake tri godine i organizuje ga As...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još