
Kirin: Istorija duža od jednog veka
Kompanija Japan Brewery, prethodnica Kirina, osnovana je pre više od sto godina, 1885. godine. Godine 1907. kompanija Japan Brewery promenila je im...
pročitaj jošSamostanska pivara u Istočnoj Nemačkoj došla je do revolucionarne inovacije – napravila je prvo pivo u prahu. Samo mu trebate dodati vodu i zapeniće se uz karakterističan pivski puni ukus.
Stigla je revolucionara inovacija, Nemci su proizveli prvo pivo u prahu koje će omogućiti velike uštede u transportu i vodi koja čini 90 procenata ovog proizvoda.
„Sazrelo je vreme da klasičnu proizvodnju piva i logistiku stavimo na test s obzirom na način na koji se odnosimo prema našoj okolini”, rekao je glavni deoničar pivare Neuzelle, Helmut Fritsche.
„Znamo da će ljubitelji klasičnog pilsnera i svi ljubitelji craft piva, posebno u Nemačkoj, isprva biti skeptični prema našem proizvodu“, dodaje izvršni direktor Stefan Fritsche i nastavlja: „Ne radi se samo o donošenju novog proizvoda na tržište, već o novom poslovnom modelu proizvodnje piva. Stoga su naša primarna ciljna grupa globalni distributeri, koji ne moraju nužno imati znanje o pivarstvu, ali mogu napraviti granule prikladne za primenu krajnjeg potrošača.“
Stoga će, najavili su, pivski prah prvo usmeriti na daleka tržišta poput Azije i Afrike, dakle za tržišta gde su im troškovi transporta najviši, piše Newatlas.
Ovaj proizvod znači da ćete moći kupiti prah i uz dodatak vode pivo napraviti kod kuće bez ikakvog predznanja. Međutim, dok ne dođe na police trgovina proći će još neko vreme jer Neuzelle još uvijek traži investitore, a nadaju se da će se pivo moći kupiti najkasnije do početka 2024.
Trening centar Julius Meinl u Beogradu nudi kurseve koji pretvaraju bariste u profesionalce, a lokale u destinacije. U susretu ugostiteljstva, det...
pročitaj jošMONIN je razvio PARAGON posebno za miksologe - uzdiže manje poznate biljne vrste sa svih strana sveta, pružajući koktel stručnjacima cordiale s ret...
pročitaj jošLeti volimo da je sve jednostavno, lagano i osvežavajuće jer kada temperature porastu, tražimo ukuse koji hlade, bude i osvežavaju. Ne moraš da bir...
pročitaj još