Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošPo Dau Džons indeksu – jednom od vodećih svetskih merila na polju održivosti – Coca-Cola HBC je ponovo ocenjena kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi.
Ovo je sedmi put za osam godina da je kompanija osvojila prvo mesto u Evropi, a sa rekordnim brojem bodova je rangirana kao druga na svetu – i tako već desetu godinu zaredom svrstana u prve tri kompanije.
,,Održivo poslovanje važnije je nego ikada pre i ovo prestižno priznanje potvrda je naših napora da čak i u trenucima ozbiljnih izazova, ne zaboravljamo ono što je najvažnije, a to je dobrobit naših zaposlenih i lokalne zajednice u kojoj poslujemo ’’, izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.
Ovaj rezultat je još jedno u nizu priznanja za učinak kompanije Coca-Cola HBC na osnovu drugih istraživanja i indeksa održivosti kao što su MSCI ESG, CDP, FTSE4Good , i FTSE Russell ESG.
Neki od najvažnijih rezultata kompanije na polju održivosti su:
* naučno zasnovano smanjenje karbonskih emisija za 25 odsto duž celog lanca vrednosti (u poređenju sa 2010. godinom), dve godine pre roka. Od 2010., ušteda kompanije odgovara količini od 1,53 miliona tona CO₂;
* preko 98 odsto troškova za kupovinu robe i sirovina u ukupnom iznosu od 3,2 milijarde evra je ostvareno na lokalnom nivou (na tržištu proizvodnje);
svako radno mesto u sistemu u proseku podržava 11,8 drugih radnih mesta;
* od pokretanja glavnog programa kompanije usmerenog na podršku zajednici- #Podrškamladima – 2017. godine, oko 300.000 mladih ljudi u 28 zemalja je završilo obuku;
* količina vode potrošene u proizvodnim postrojenjima u oblastima pod rizikom od nestašice vode smanjena je za 7 odsto u poređenju sa 2017. godinom;
* na 38 odsto menadžerskih funkcija u kompaniji se nalaze žene, a cilj je da ih do 2025. godine bude 50 odsto;
* četiri brenda mineralne vode na pet tržišta se sada pakuje u boce napravljene od 100% recikliranog PET materijala; 0.5l Coke boce se prave od 50% recikliranog PET materijala u dve zemlje;
* kompanija je ostvarila rezultat od 90% u oblasti angažovanosti zaposlenih, što je iznad definisanih normi visokog učinka i daleko iznad proseka za FTSE 100 kompanije;
donacija preko 4 miliona litara napitaka za zdravstvene radnike i banke hrane na prvoj liniji borbe tokom prvog talasa kovida-19;
* zajedno sa Fondacijom Coca-Cola pomoć od preko 10 miliona dolara za akcije Crvenog krsta i naše kupce iz ugostiteljskog sektora.
I Coca-Cola HBC Srbija dostignućima u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i inovacijama na tržištu značajno je doprinela impresivnim održivim rezultatima kompanije.
Tako je smanjena potrošnja vode po litru proizvedenog pića za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije smanjena za 52 procenta do 2019.godine. Povećan je i sadržaj recikliranog materijala u ambalaži i samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala. Tu su i inovacije u portfoliju koji odgovara na potrebe koje prate aktivne stilove života: poput novog ukusa Coca-Cola Zero Lemon i to bez kalorija ili AdeZ prouzvodi u kategoriji biljnih napitaka.
Samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj lokalne zajednice Coca-Cola HBC Srbija uložila je preko 36 miliona dinara. Nastavlja se i sa programima profesionalnog osnaživanja mladih kao pokretača budućeg razvoja, ali i snažnom podrškom ugostiteljskom sektoru, kao jednom od najugroženijih tokom pandemije.
* Coca-Cola HBC ima najviše ocene u nekim od najznačajnijih istraživanja i indeksa održivosti: MSCI ESG, CDP klimatske promene i CDP voda
* Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka na svetu po VigeoEirisu i kao najodrživiji proizvođač napitaka među FTSE100 kompanijama po FTSE Russell ESG-u
* Coca-Cola HBC je uvrštena u seriju FTSE4Good indeksa od njegovog osnivanja 2000. godine
* Coca-Cola HBC je rangirana među 10 najodrživijih međunarodnih kompanija na osnovu Godišnjeg izveštaja EcoAct-a, zajedno sa Appleom, Unileverom i Microsoftom.
Ugostitelji su po prirodi posla upućeni na svakodnevne nabavke različite robe, pa im mogućnost online kupovine izuzetno olakšava rad. Umesto odlask...
pročitaj jošNa koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošKompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je novi logističko-distributivni centar u Dobanovcima, koji se prostire na 15.000 m², ima četiri t...
pročitaj još