
Winterhalter na 20. HoReCa sajmu u Beogradu 2025
Zadovoljstvo nam je što smo i ove godine bili deo 20. HoReCa sajma, jednog od najznačajnijih događaja za ugostiteljsku industriju u regionu. Kao li...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još tokom studija imao vodeće uloge na projektima u oblasti logistike i marketinga.
I tada i sada su temelji njegovog razmišljanja poverenje, zajedništvo i timski duh, a danas se kroz karijeru vodi ambicijom, ali i strpljenjem.
Koje su ključne strategije koje koristite za promociju Carlsberg piva u restoranima i kafićima?
– Primarni cilj i polazna osnova na neki način jeste upoznavanje potrošača sa celokupnom asortimanskom ponudom kroz menije i dostupni drugi promotivni materijal. Poslednjih godina primetan je rast digitalnih oblika promotivnog materijala u restoranima i ostalim tipovima HoReCa kanala, pre svega menija, koji pružaju mogućnost plasiranja dodatnih informacija o brendu kroz video sadržaj ili upućivanje na različite platforme. Potom, kada su konzumenti već u samom objektu, veoma je važna premium vidljivost ključnih brendova kroz svetleće reklame, menu holdere, tailor made branding objekta i slično.
Nikola Gregec, Carlsberg Trade marketing menadžer
U najvećem broju slučajeva, ljudi biraju lokal zbog samog lokala, a ne zbog brenda koji se tu prodaje i zato je važno da budemo istaknuti na licu mesta kako bismo bili prvi izbor pri poručivanju. Promocije u objektima putem promo timova, specijalnih cenovnih ponuda i nagrada za potrošače, aktivnosti su koje sprovodimo kontinuiramo i kojima podstičemo svojih lojalnost potrošača, ali i privlačimo nove. Na kraju, ali ne manje bitna stavka jeste adekvatna edukacija i motivisanost osoblja. Ipak je osoba koja uslužuje gosta ta koju će često pitati za preporuku kako hrane, tako i pića.
Kako se vaša ponuda prilagođava specifičnim potrebama i željama ugostitelja?
– Svoju ponudu kreiramo kroz pažljivu segmentaciju i kategorizaciju objekata, gde uzimamo u obzir specifičnost svakog pojedinačnog lokala i prilagođavamo raspoloživi asortiman kroz najpogodnije brendove, pakovanja, ostvarivanje relevatne vidljivosti brendova i promociju istih. Kroz stalne kvalitetne inovacije i dinamičan portfolio ostajemo relevantni na tržistu, prateći ključne promene trendova.
U industriji piva i niskoalkoholnih pića neki od aktuelnih trendova su premijumizacija, long mix drinks, te sve češći odabir točenog asortimana.
Koje su ključne veštine koje smatrate važnim za uspešnog trade marketing menadžera?
– Po meni, to bi bila kombinacija upoznatosti s trendovima, stalna prisutnost na terenu, proaktivnost i otvorenost ka promenama, redovna timska komunikacija i zajednički rad na unapređenjima, stalna želja za napretkom, bliski odnosi sa prodajnim timom, kao i kreiranje novih premium alata koji prave razliku u odnosu na konkurenciju.
Schweppes sa ponosom otvara prijave za šesto Schweppes Mixology takmičenje, prestižno nadmetanje koje okuplja najtalentovanije barmene iz Srbije, C...
pročitaj jošVina Plantaža ostvarila su istorijski uspeh na prestižnom ocenjivanju Mundus Vini Spring Tasting 2025, osvojivši ukupno sedam zlatnih medalja, uklj...
pročitaj jošMeggle Barista mleko garantuje bogatu, kremastu penu i idealnu teksturu za latte art, zahvaljujući svojoj specijalnoj formuli. Meggle Barista mlek...
pročitaj još