Mladen Ćirić, Atelje vina Šapat: Potrebna nam je visoka svest o plemenitosti vina, Atila je naš ponos
U tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu.
HoReCa 2025 anketa pruža uvid u predviđanja na domaćem tržištu
Direktor Ateljea vina Šapat, Mladen Ćirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Potrebna nam je visoka svest o tome da je vino plemenito piće i da zaslužuje adekvatan tretman u svakom segmentu – od proizvodnje do konzumenta. Produkcija našeg vina je zato ograničena i biće najviše 100.000 boca, iako tržište traži i više. Naša vina prodaju se u restoranima i vinotekama i to je dovoljno jer Šapat je premium brend i tako se prema vinu i odnosimo.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Ponosni smo na našu premium liniju vina Atila, u kojoj je sabran rad, trud i ljubav celog Šapatovog tima. U ovom krugu je Atila Sauvignon, Atila Chardonnay i Atila Cabernet. Našem Atila Chardonnay londonski Decanter dodelio je zlatno priznanje, a Atila Sauvignon vino je Džejms Sakling ocenio sa prestižnih 92 poena. Pomenimo i muskat Bianca, nagrađeno na Best of Show, kao najbolje belo vino iz Srbije na sajmu Mundus Vini u Nemačkoj.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Promovisaćemo sasvim novu liniju crvenih vina, koja je zaokružila naš vinski portfolio. Reč je o vinima najvišeg kvaliteta, ali i estetike boca. Pripremamo i nekoliko iznenađenja u kojima će istinski ljubitelji vina zaista uživati.