
Michelin zvezda sija u Novom Slankamenu
Restoran „Fleur de Sel“, posle dobijanja Michelin zvezde, diči se još jednim prestižnim priznanjem. Britanski magazin „The World of Fine Wine“ svrs...
pročitaj jošU tradicionalnoj anketi magazina Cafe Bar & Restoran potražili smo odgovore od naših poslovnih partnera, vlasnika, rukovodilaca i menadžera najbolje pozicioniranih firmi, u okviru domaćeg HoReCa sektora o situaciji i zbivanjima na tržištu.
Direktor Ateljea vina Šapat, Mladen Ćirić stanje u HoReCa sektoru komentariše ovako:
– Potrebna nam je visoka svest o tome da je vino plemenito piće i da zaslužuje adekvatan tretman u svakom segmentu – od proizvodnje do konzumenta. Produkcija našeg vina je zato ograničena i biće najviše 100.000 boca, iako tržište traži i više. Naša vina prodaju se u restoranima i vinotekama i to je dovoljno jer Šapat je premium brend i tako se prema vinu i odnosimo.
Možete li navesti koji se proizvod iz vaše palete izdvojio kao najuspešniji u protekloj godini?
– Ponosni smo na našu premium liniju vina Atila, u kojoj je sabran rad, trud i ljubav celog Šapatovog tima. U ovom krugu je Atila Sauvignon, Atila Chardonnay i Atila Cabernet. Našem Atila Chardonnay londonski Decanter dodelio je zlatno priznanje, a Atila Sauvignon vino je Džejms Sakling ocenio sa prestižnih 92 poena. Pomenimo i muskat Bianca, nagrađeno na Best of Show, kao najbolje belo vino iz Srbije na sajmu Mundus Vini u Nemačkoj.
Planovi vaše kompanije za narednu godinu su već zacrtani?
– Promovisaćemo sasvim novu liniju crvenih vina, koja je zaokružila naš vinski portfolio. Reč je o vinima najvišeg kvaliteta, ali i estetike boca. Pripremamo i nekoliko iznenađenja u kojima će istinski ljubitelji vina zaista uživati.
Pripremite se da isprobate istorijski ukus. Bacardi Limited i The Coca-Cola Company udružili su snage da predstave BACARDÍ & Coca-Cola, klasiča...
pročitaj jošAdnan Kovačević je svoju profesionalnu karijeru započeo 2018. godine u kompaniji Coca-Cola HBC, na poziciji marketing specijaliste, gde je stekao s...
pročitaj jošPremium brend pića Finlandia vodka lansirao je novu globalnu kampanju, osmišljenu da uspostavi vezu sa punoletnom publikom u Srbiji, oslanjajući se...
pročitaj još