
Završen 46. Sajam turizma: Putovanja mogu da počnu
Na Beogradskom sajmu završeni su 46. Međunarodni sajam turizma i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-oprema, najznačajnije t...
pročitaj jošAmerička platforma za iznajmljivanje smeštaja, Airbnb, objavila je kvartalne rezultate koji su nadmašili prognoze, zahvaljujući snažnoj potražnji za međunarodnim putovanjima. Međutim, kompanija očekuje usporavanje rasta u narednom tromesečju zbog jakog kursa dolara i zahtevne uporedne baze.
Prihodi Airbnb-a porasli su 11,7% u kvartalu, dostigavši 2,48 milijardi dolara, što je iznad konsenzusne procene od 2,42 milijarde dolara. Glavni pokretač rasta bila je visoka potražnja u Aziji, posebno među kineskim turistima koji su posećivali jugoistočnu Aziju, sa rastom od 25%. Takođe, domaći turizam u Južnoj Americi, predvođen Brazilom, zabeležio je skok broja noćenja od 30%. Broj novih korisnika u regionu povećan je za skoro 15% kvartalno, navodi Momentum.rs.
Bruto vrednost rezervacija, koja uključuje prihode domaćina, provizije, troškove čišćenja i poreze, porasla je za 13,5% na 17,6 milijardi dolara, nadmašivši očekivanja od 17,2 milijarde dolara. Istovremeno, broj noćenja i lokalnih turističkih usluga porastao je 12,3% na 111 miliona, dok je prosečna cena noćenja porasla blago, za 0,9%, na 158,1 dolar.
Za tekuće tromesečje Airbnb predviđa prihode u rasponu od 2,23 do 2,27 milijardi dolara, što implicira rast od 4-6%. Očekivani rast je usporen jer je prethodni period obuhvatao Uskršnje praznike i dodatni dan zbog prestupne godine. Međutim, kada se isključe sezonski efekti i valutne fluktuacije, uprava kompanije projektuje rast od 10-12%.
View this post on Instagram
Prosečna cena noćenja mogla bi blago pasti na godišnjem nivou pod uticajem jakog dolara, dok se broj noćenja i usluga lokalnih vodiča očekuje na nivou od oko 133 miliona, slično prošlogodišnjem rezultatu.
Airbnb planira da u maju investira između 200 i 250 miliona dolara u novi poslovni segment vezan za putovanja. Cilj uprave je lansiranje jedne do dve nove poslovne funkcije svake godine u narednih pet godina, uz očekivanje da će svakom segmentu biti potrebno tri do pet godina da se razvije.
Na Beogradskom sajmu završeni su 46. Međunarodni sajam turizma i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-oprema, najznačajnije t...
pročitaj jošNakon više od dve i po godine pažljive restauracije, kultni hotel Bristol ponovo je otvorio svoja vrata, sada kao The Bristol Belgrade. Ovaj arh...
pročitaj jošKvarner se Beogradu predstavio kao destinacija izuzetnih prirodnih lepota, bogate istorijsko-kulturne baštine i uslova za zdravstveni turizam, ali ...
pročitaj još