
Soulfood & Sirvis: Digitalno partnerstvo koje menja pravila igre u HoReCa
Kompanija Soulfood, jedna od vodećih distributera hrane i pića u Srbiji, ušla je u strateško partnerstvo sa SIRVIS aplikacijom, modernom B2B e-comm...
pročitaj jošU srcu severne Vojvodine, na tlu bogatom istorijom i vinogradarskom tradicijom, nalazi se Vinarija Čoka, simbol kontinuiteta, posvećenosti očuvanju vinske tradicije i nepokolebljivog kvaliteta.
Sa više od 120 godina postojanja, Vinarija Čoka neguje nasleđe koje se s generacije na generaciju pretače u boce vrhunskog vina.
Vinarija Čoka, jedan od najstarijih vinskih proizvođača u Srbiji, danas stoji iza bogatog portfolija brendova koji spajaju istoriju, kvalitet i savremeni duh. Od generacijama omiljene Ždrepčeve krvi, preko osvežavajuće Di Luna Sangrije i širokog portffolia voćnih vina, do sofisticiranog Grof Lederer vina i autentične linije Muštuluk Premium – svaki brend nosi jedinstvenu priču i identitet, pažljivo prilagođen savremenom tržištu.
Prateći nove tendencije na tržištu, pod imenom koje nosi aristokratski prizvuk, Vinarija Čoka lansirala je Grof Lederer brend, jedinstven vinski omaž osnivaču Vinarije. Grof Lederer predstavlja selekciju vina namenjenu istinskim hedonistima. Ova linija vina objedinjuje eleganciju, rafiniran ukus i vrhunsku enološku obradu. Namenjena je HoReCa objektima srednje i više klase, vinskim kartama sa karakterom i kupcima koji traže nešto posebno. Bilo da je u pitanju bogati Cabernet Sauvignon, pitki Chardonnay ili svilenkasti Rose, Grof Lederer se služi s poštovanjem.
Inspirisana duhom Balkana i vinarskim običajima, nedavno predstavljena „vina za radost“ Muštuluk Premium, donose novu interpretaciju domaće vinske scene. Svaka boca je omaž gostoprimstvu, radosti deljenja i posebnoj atmosferi koja se rađa uz prvo sipanje vina. Muštuluk nudi visokokvalitetna vina u modernom ruhu, namenjena vinskim poznavaocima koji traže balans između tradicije i savremenog dizajna.
Vodeća pozicija Vinarije Čoka prepoznata je i u segmentu poluslatkih i voćnih vina, gde se posebno izdvaja brend Di Luna Sangria i paleta voćnih vina. Ime koje je među mlađim generacijama potrošača postalo sinonim za najbolju vinsku zabavu sa voćnim zapletom je Di Luna Sangria. Inspirisana španskim duhom, a osmišljena prema ukusu domaćeg tržišta, ova sangrija je savršena za barove, letnje bašte, beach klubove i druženja uz muziku. Osvežavajuća, voćna i vizuelno atraktivna, Di Luna osvajа svojom nepretencioznošću i šarmom – bilo da se služi na ledu, uz voće ili kao deo koktela.
Ždrepčeva krv, ikona domaće vinske scene godinama čuva poziciju najprodavanijeg vina u Srbiji i posebno mesto u srcima potrošača. Ova jedinstvena crvena vinska kupaža prepoznatljiva je po svom punom ukusu, bogatom karakteru i snažnoj simbolici. Prati tradicionalne vrednosti, ali ostaje aktuelan i u novim generacijama konzumenata.
Iako udaljene stotinama kilometara, Vinarija Čoka i Vinarija Ohrid od 2007. dele istu poslovnu filozofiju i zajedničke vrednosti – negovanje terroira, ulaganje u razvoj i jasan fokus na kvalitet.
Strateško upravljanje sa jednog mesta omogućava snažno povezivanje, razmenu znanja i ujednačen pristup kvalitetu sa željom da spoje najbolje od lokalnih vinarskih tradicija sa savremenim trendovima svetskog tržišta.
Vinarija Čoka, sa više od jednog veka iskustva, poznata je po bogatom nasleđu i savremenom pristupu vinarstvu, a Vinarija Ohrid donosi duh Makedonije kroz jedinstvene sorte i mediteranski karakter svojih vina. Zajedno, predstavljaju spoj severa i juga Balkana, tradicije i inovacije, lokalnog i univerzalnog. Zahvaljujući ovoj sinergiji, tržištu se nudi raznovrstan portfolio vrhunskih sortnih vina koji obuhvata sve od tradicionalnih etiketa do modernih linija namenjenih mlađim generacijama potrošača.
U vremenu kada su autentičnost i poreklo sve važniji za potrošače, ovakve regionalne sinergije predstavljaju odgovor na zahteve tržišta, ali i primer uspešnog modela saradnje unutar vinske industrije Balkana.
Vinarija Čoka, sa više od jednog veka bogate vinske tradicije, danas ponosno zauzima svoje mesto u najprestižnijim restoranima, hotelima i kafićima širom Srbije i regiona. Kroz pažljivo odabrane etikete i kvalitet koji zadovoljava najistančanija nepca, Vinarija Čoka uspešno se pozicionirala kao pouzdan partner u HoReCa sektoru.
Ugostitelji prepoznaju značaj pouzdanog dobavljača koji nudi više od samog proizvoda – partnere koji razumeju dinamiku tržišta, sezonu i potrebe gostiju. Upravo tu Čoka donosi dodatnu vrednost: konstantan kvalitet, širok asortiman vina i fleksibilnost u isporuci i saradnji.
Ponuda Vinarije Čoka za HoReCa kanal pažljivo je kreirana kako bi odgovorila na potrebe različitih ugostiteljskih formata – od luksuznih restorana i vinskih barova, do urbanih kafića i boutique hotela. Sa sortama buteljiranih vina 0,75 kao što su Merlot, Chardonnay, Cabernet Sauvignon i prepoznatljiva linija Muštuluk, Vinarija Čoka pruža opcije za svaku vinsku kartu.
Vino više nije rezervisano samo za mirne večere i ekskluzivne restorane – ono sve više postaje deo dinamičnih urbanih izlazaka, klupskih večeri i lounge ambijenata. Prateći savremene trendove potrošnje i potrebe HoReCa sektora, Vinarija Čoka lansirala je clubbing pakovanja vina – savršen spoj praktičnosti, stila i kvaliteta.
Reč je o posebno dizajniranim manjim formatima vina (obično 0.187 l), namenjenim brzim, direktnim konzumacijama u barovima, klubovima, hotelima i na eventima. Estetski dopadljiva, laka za posluživanje i konzumaciju bez potrebe za čašom, ova pakovanja prate moderan tempo života i unapređuju korisničko iskustvo.
Vinarija Čoka nudi kompletnu podršku ugostiteljima koji žele da uvrste clubbing vina u svoju ponudu – od promotivnog materijala, edukacije osoblja, do preporuka za posluženje i koktel integraciju.
Želimo da vaša mašina radi maksimalno funkcionalno i ekonomično, zbog toga vam poklanjamo Checking mašina. U okviru servisne podrške za sve korisni...
pročitaj jošKada restoran u ponudi ima nepunih 50 vina na čašu, onda znate da vas čeka gastronomski užitak. Još kad znate da hranu sprema talentovani chef Uroš...
pročitaj jošPostojeći METRO veletrgovinski objekat u Požarevcu (Đure Đakovića BB) renoviran je i u potpunosti prilagođen profesionalnim kupcima – ugostiteljima...
pročitaj još