Jamie Oliver stigao na Jadran: Novi restoran u Porto Montenegru prati luksuzne gastro trendove
Planetarno popularan chef odavno prepoznat kao britanski kulinarski brend, Jamie Oliver proširio je svoje međunarodno prisustvo otvaranjem Jamie’s Italian Montenegro, prvog restorana na Jadranskoj obali.
Lokacija za novi Jamie’s Italian nije odabrana slučajno: restoran se nalazi u Porto Montenegru, ekskluzivnoj destinaciji koja već godinama privlači globalne putnike, zaljubljenike u yachting i gastronomiju.
Foto IG/jamiesitalianmne
Chef Jamie Oliver, poznat po svom neformalnom pristupu kuvanju i insistiranju na svežim sastojcima, u ovom restoranu kombinuje italijansku tradiciju i mediteransku eleganciju. Na meniju restorana na Crnogorskom primorju nalaze se ručno pravljena testenina, pizza od kiselog testa, jela od morskih plodova, sezonske salate i klasični italijanski deserti. Sve u skladu sa njegovim prepoznatljivim stilom.
Jamie’s Italian u Porto Montenegru
U promo videu objavljenom na Instagramu, Oliver je istakao da restoran u Tivtu vidi kao „opušteno i toplo mesto gde se svako oseća dobrodošlo“, bez obzira dolazi li na brzi ručak ili večeru pod zvezdanim nebom.
Za B2B sektor, otvaranje ovog restorana u Porto Montengru signalizira nastavak luksuzne gastronomske diversifikacije regije. Pored ponude hrane i pića, sama lokacija nudi i dodatne sadržaje poput ekskluzivnih klubova, wellness centara, raznih događaja i sportskih aktivnosti, što restoran čini atraktivnim tokom cele godine, ne samo u špicu sezone.
Podsećamo, nakon što je 2019. bio primoran da zatvori veći deo svoje mreže restorana u Velikoj Britaniji, Oliver se uspešno vratio na scenu 2023. otvaranjem restorana u Beogradu. Novi projekat u Crnoj Gori predstavlja logičan nastavak renesanse kroz koju je prošlo njegovo poslovanje, ali i potvrdu sve većeg interesa svetskih brendova za premium ugostiteljske investicije na Jadranu.
Za ugostitelje, ovo je jasan signal da potražnja za visokokvalitetnim, autentičnim i međunarodno brendiranim konceptima u regionu raste – a sa njom i potreba za partnerstvima, edukacijom osoblja i ulaganjima u dizajn i uslugu koji mogu parirati svetskim standardima.