Pretraga
Menadžment 16.10.2025

Kafa kao partner: Julius Meinl i snaga zajedničkog rasta u ugostiteljstvu

Nataša Stevanović
Julius Meinl kampanja s ugostiteljima
Promo Julius Meinl

U svetu ugostiteljstva, gde svaki detalj odlučuje da li će se gost vratiti, kafa postaje mnogo više od napitka. Ona je pozdrav, trenutak predaha, početak razgovora. I upravo zato najuspešniji ugostitelji pažljivo biraju sa kim kreiraju to iskustvo.

Kampanja Zato biramo Julius Meinl ističe ne samo važnost kvaliteta, već i snagu partnerstva – onu vrstu saradnje koja se ne završava isporukom proizvoda, već tada počinje.

Zato biramo Julius Meinl, partnerstvo koje traje

zato biramo julius meinl kafa
Promo Julius Meinl

Julius Meinl, kao jedan od najprisutnijih svetskih brendova u HoReCa sektoru, postao je pouzdan oslonac mnogim uspešnim ugostiteljima u Srbiji. Ne samo zbog doslednog kvaliteta, već i zbog pristupa koji stavlja partnere u fokus: sa pažnjom, znanjem i prijateljskim poslovnim odnosom.

kafa julius meinl partner ugostiteljima
Promo Julius Meinl

Dragica Ječmenica, Sales Manager, Hotel Tornik
– Za nas Julius Meinl nije samo dobavljača kafe – već deo priče koju svakodnevno živimo i pričamo svojim gostima.

Aleksandar Truhar, Menadžer, Restoran Suvenir
– Kada imate kafu kojoj gosti veruju, gradite lojalnost. A kada imate partnera koji vam pomaže da tu lojalnost negujete, gradite uspešan posao.

Veljko Bojić, Barista, Restoran Novak
– Julius Meinl je više od partnera, oni su jednostavno prijatelj za stolom. Zajedno stvaramo trenutke koje naši gosti pamte.

Jovana Vesović, Vlasnica, Kafe Mile Barista
– Naš pristup je jednostavnost sa svrhom – svaka kafa mora imati smisao. Julius Meinl se savršeno uklopio u tu filozofiju. Njihova podrška, znanje i otvorenost za saradnju izdvajaju ih iz mase. Nisu samo isporu ili kafu – pomogli su nam da izgradimo identitet.

Kroz personalizovan pristup, savete, treninge i podršku, Julius Meinl Srbija pomaže partnerima da se izdvoje u sve konkurentnijem okruženju. Jer kada barista zna više, kada je kvalitet kafe konstantan, kada vizuelni identitet komunicira vrhunski doživljaj, tada lokal ne nudi samo uslugu, vež priču kojoj se gosti vraćaju.

Julius Meinl biramo zajedno
Promo Julius Meinl

Zato ova kampanja nije samo priča o brendu, već prilika o ljudima koji veruju u isti cilj – da svaka šoljica kafe može biti početak veće priče. Priče o zajedničkom rastu i pažljivo građenom partnerstvu koje se oseti u svakom gutljaju.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre nego što objavite komentare, posetite i upoznajte se sa uslovima korišćenja usluge.