U Walter stigli Vege ćevapi i urnebes od tofu sira
U vremenu kada sve više ljudi teži različitim opcijama ishrane, Walter u svoj asortiman donosi potpuno novi proizvod - Vege ćevape. Izrađeni od org...
pročitaj jošMcDonald’s restorani su omiljeni lanac hrane i pića mladih u Srbiji, pokazalo je istraživanje koje su u decembru mesecu prošle godine sproveli Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 3000 ispitanika, žena i muškaraca, dobi od 18 do 30 godina iz svih krajeva Srbije.
U konkurenciji od 12 lanaca restorana hrane i pića, domaćih i inostranih, koji posluju na teritoriji Srbije, McDonald’s se izdvojio kao najbolji i najomiljeniji brend, kog podjednako vole i žene i muškarci.
„Poznato je da nas ljudi vole i drago nam je da je, prvo istraživanje ovog tipa, koje je sprovela nezavisna strana, to i potvrdilo. McDonald’s pruža dobar osećaj, jednostavno zadovoljstvo i sigurnost, a to su u današnjem trenutku važne potrebe ljudi. Naši gosti znaju da cene bezbednost i kvalitet i imaju poverenje u dobro poznatu ponudu i uslugu. Uživanje u McDonald’su više je od samog uživanja u obroku, to je ritual koji daje osećaj da ovaj svet neće propasti, jer postoje neke stvari na koje možete jednostavno računati.“, izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s u Srbiji.
U vremenu kada sve više ljudi teži različitim opcijama ishrane, Walter u svoj asortiman donosi potpuno novi proizvod - Vege ćevape. Izrađeni od org...
pročitaj jošRestoran korejske kuhinje - Aigo je stekao pažnju Beograđana svojom izuzetno autentičnom ponudom ukusa ove azijske kuhinje. ...
pročitaj jošU pitanju je evergrin koji je prešao dug put od tzv. radničkog ručka, preko kralja street fooda do zlatom prekrivenog fine dining zalogaja – burger...
pročitaj još