Nakon Cvetkove pijace, restoran The Pijaca od sada i na Tošinom bunaru
The Pijaca 2 je proizvod logičnog sleda događaja nakon što je prvi restoran istog imena, pored beogradske Cvetkove pijace, postao nezaobilazna adre...
pročitaj jošDanas nastavljamo sa našom anketom sa predstavnicima 6 beogradskih restorana koji su po anketi našeg portala najveći favoriti za dobijanje Mišlenove zvezdice. Iskoristili smo priliku da saznamo nešto i o njihovim trenutnim aktivnostima u novonastaloj situaciji sa kojom živimo već godinu dana. S obzirom da ne favorizujemo nijedan od restorana, njihova mišljenja ćemo objavljivati po azbučnom redu, tako da je danas svoje odgovore sa čitaocima CB&R podelila Slađana Steljić Đurović, PR restorana Legat 1903, uz napomenu da je anketa rađena pre najnovijih mera, koje će, nadamo se, uskoro biti daleko pozitivnije po HoReCa sektor.
Šta bi za vaš restoran značilo dobijanje Mišlenove zvezdice?
Svaki restoran koji dobije tu čast da nosi ovo važno obeležje, koje više od bilo koje reči govori o kvalitetu jednog restorana, zaslužuje veliko poštovanje. Dobijanjem Mišlenove zvezdice Srbija će se lansirati na svetsku ugostiteljsku scenu kao top-destinacija za strane posetioce. Za restoran Legat 1903 to bi, pre svega, bilo veliko priznanje za ceo tim, ali i potvrda za uloženi napor i trud. Osim toga, Mišlenovu zvezdicu bismo shvatili kao veliku obavezu za budućnost, kako bismo u potpunosti ispunili, pa i prevazišli, očekivanja naših gostiju.
Kakve ste promene uveli tokom rada u pandemijskom režimu i da li ste zadovoljni reakcijom gostiju?
Kao jedna od grana privrede najteže pogođenih trenutnom situacijom, trudili smo se da svim promenama pristupimo efikasno, ali i odgovorno. U restoranu površine 370 m2 sa svega 70 sedećih mesta u standardnoj postavci nije nam predstavljalo problem da ispoštujemo mere distanciranja među gostima. Od samog početka smo imali jasan i sveobuhvatan program zaštite u skladu sa svim merama. Pored besprekornih higijenskih i sanitarnih mera, trudili smo se da obezbedimo i dodatne obuke zaposlenih – kako bismo našim gostima obezbedili sigurnost i zadržali njihovo poverenje. Potvrda da smo u tome uspeli jesu gosti koji su pritom poštovali svaki zahtev i sugestiju Covid redara. Period za nama bio je težak, ali spremni smo da se prilagodimo i svim novim uslovima, stavljajući potrebe i sigurnost gostiju na prvo mesto.
Kako bi država još mogla pomoći ugostiteljskom sektoru?
Sa smanjenim kapacitetom rada, samim tim i smanjenim prihodima, prioritet nam je bio da sačuvamo tim. Napravili smo ozbiljnu racionalizaciju troškova u samom restoranu, prilagodili smo jelovnik i okrenuli se dostavi hrane. Pomoć koju smo dobili od države nam je znatno pomogla u tome. Zahvalni smo na svakoj vrsti pomoći koju smo dobili i koje država planira za naredni period, jer je to jedini način da zajedničkim snagama, što ekonomičnije, izađemo iz situacije u kojoj smo se našli.
Da li je angažovnje radne snage iz inostranstva vaša sadašnjost ili budućnost – pitanje je sa kojim se sve češće susrećemo, posebno u ugostiteljsko...
pročitaj jošNema tog ugostiteljskog objekta koji nije bio suočen sa neprijatnošću koju donosi negativna Google recenzija. Ipak, sa njihovim eventualnim porasto...
pročitaj jošNe smemo dozvoliti da u zaborav padnu tradicionalna jela u kojima su uživali naši stari, mnogo pre otvaranja prve kafane u Srbiji. Da bi potpomogli...
pročitaj još