
Letnji trenutak je tvoj, pokreni ga uz Insta Grand!
Leti volimo da je sve jednostavno, lagano i osvežavajuće jer kada temperature porastu, tražimo ukuse koji hlade, bude i osvežavaju. Ne moraš da bir...
pročitaj jošKampanja #SamoUzivaj, brenda Insta Grand odlikovana je nagradom u kategoriji Best Social Influencer Marketing, na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje IAB MIXX Awards 2021. Ova atraktivna kampanja, koja je realizovana u saradnji sa muzičkom zvezdom Senidah, izazvala je pozitivne reakcije potrošača, ali i stručne javnosti.
Početak kampanje obeležila je pesma Samo uživaj muzičke zvezde Senidah, a spot za pesmu imao je dva alternativna završetka. Na taj način je, obožavaocima muzike i kafe omogućeno da sami izaberu kraj pesme. Kako bi uživanje bilo potpuno, potrošačI su putem sajta mogli da preuzmu Senidah x Insta Grand stikere za novu, zabavnu dimenziju svakog razgovora. Sa željom da fanovima približi njihovu omiljenu zvezdu, Senidah je putem Instagram Live-a odgovarala na sva pitanja putem Insta Grand stranice. Kampanju su pratile i brojne druge aktivacije, poput rekreiranja kadra iz spota, podelu deset jedinstvenih rekvizita iz spota, a kompletnim sadržajem novi brend dosegnuo je do preko milion jedinstvenih korisnika!
„Ova nagrada za kampanju realizovanu u saradnji sa agencijom Executive Group, potvrda je da smo uspeli da lansiramo brend na pravi način, odgovorili na potrebe potrošača i ponudili im sadržaj koji je prošao veoma zapaženo. Zahvaljujući kampanji “#Samo uživaj”, koju smo organizovali sa regionalnom muzičkom zvezdom Senidom, fokusirali smo se na ono što u potpunosti reflektuje naš brend, a to je pre svega, neprocenjivi osećaj zadovoljstva i uživanja u ispijanju omiljene kafe“ navode iz Grand kafa tima.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) je međunarodno priznato takmičenje za digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu digitalne strategije i medijske kampanje, a žiri svojim ocenama određuje po jednog pobednika u svakoj od 15 kategorija.
Kako se fokus sve više usmerava na optimizaciju troškova i unapređenje korisničkog iskustva, pitanje kvaliteta vode sve više ulazi u agendu hotelij...
pročitaj jošOffice Direct, firma koja je poslednjih godina napravila veliki zaokret i uspešno se pozicionirala kao siguran i pouzdan partner kada su u pitanju ...
pročitaj jošNa tržištu gde preciznost i estetika odavno nisu luksuz već standard, JAF furniri su se pozicionirali kao ključni element za arhitekte, dizajnere e...
pročitaj još