Vodič za leto: Pripremi hladnu Insta Grand kafu i uživaj na svoj način
Ovog leta pokrenite raspoloženje i osetite dobre vibracije uz nezaboravne ukuse iz Insta Grand portfolija! Za sve istinske ljubitelje kafenih užita...
pročitaj jošKampanja #SamoUzivaj, brenda Insta Grand odlikovana je nagradom u kategoriji Best Social Influencer Marketing, na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje IAB MIXX Awards 2021. Ova atraktivna kampanja, koja je realizovana u saradnji sa muzičkom zvezdom Senidah, izazvala je pozitivne reakcije potrošača, ali i stručne javnosti.
Početak kampanje obeležila je pesma Samo uživaj muzičke zvezde Senidah, a spot za pesmu imao je dva alternativna završetka. Na taj način je, obožavaocima muzike i kafe omogućeno da sami izaberu kraj pesme. Kako bi uživanje bilo potpuno, potrošačI su putem sajta mogli da preuzmu Senidah x Insta Grand stikere za novu, zabavnu dimenziju svakog razgovora. Sa željom da fanovima približi njihovu omiljenu zvezdu, Senidah je putem Instagram Live-a odgovarala na sva pitanja putem Insta Grand stranice. Kampanju su pratile i brojne druge aktivacije, poput rekreiranja kadra iz spota, podelu deset jedinstvenih rekvizita iz spota, a kompletnim sadržajem novi brend dosegnuo je do preko milion jedinstvenih korisnika!
„Ova nagrada za kampanju realizovanu u saradnji sa agencijom Executive Group, potvrda je da smo uspeli da lansiramo brend na pravi način, odgovorili na potrebe potrošača i ponudili im sadržaj koji je prošao veoma zapaženo. Zahvaljujući kampanji “#Samo uživaj”, koju smo organizovali sa regionalnom muzičkom zvezdom Senidom, fokusirali smo se na ono što u potpunosti reflektuje naš brend, a to je pre svega, neprocenjivi osećaj zadovoljstva i uživanja u ispijanju omiljene kafe“ navode iz Grand kafa tima.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) je međunarodno priznato takmičenje za digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu digitalne strategije i medijske kampanje, a žiri svojim ocenama određuje po jednog pobednika u svakoj od 15 kategorija.
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošBilo da vam je potreban moler, električar, vodoinstalater ili bilo koji drugi stručnjak iz oblasti zanatskih usluga, ova aplikacija predstavlja reš...
pročitaj jošUgostitelji su po prirodi posla upućeni na svakodnevne nabavke različite robe, pa im mogućnost online kupovine izuzetno olakšava rad. Umesto odlask...
pročitaj još