Održan Coke Academy za HoReCa partnere
Na koji način da se ugostiteljski sektor HoReCa u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi ...
pročitaj jošLazar Živković, menadžer za razvoj kategorije premijum alkoholnih pića, osam godina deo je kompanije Coca-Cola HBC Srbija čiji omiljeni napici svakodnevno osvežavaju i inspirišu stotine potrošača širom Srbije. Iz ugla ključne osobe u sektoru premijum alkoholnih pića, za Cafe Bar & Restoran govori o svom profesionalnom razvoju i uspehu koji je postigao.
* Šta je bilo presudno da karijeru započnete baš u sektoru prodaje?
Definitivno učešće u Coke Summership i Managament Trainee programu koji su mi omogućili da radim na sebi, ali i naučili da je sasvim ok da si dobar u nekoliko, a odličan u par stvari. Kasnije, između logistike i prodaje, odabrao sam prodaju smatrajući da ću pre sebe pronaći kroz poslove koji su povezani sa interakcijom i radom sa ljudima. Svaka pozicija kroz koju sam napredovao podrazumevala je učešće u aktivaciji tržišta i unapređenje odnosa sa kupcima. Trenutno sam u ulozi nekog ko je odgovoran za bilans uspeha kategorije koju vodim, što podrazumeva da se bavim i marketingom, finansijama i logistikom. Iz ovog ugla, moj tadašnja odluka da karijeru započnem u prodaji ispostavila se kao odličan izbor.
* Po Vašem mišljenju, koje osobine treba da poseduje jedan lider?
Ako ste lider – lider ste, nevezano od toga u kom sektoru poslujete. Smatram da jedan lider mora članove tima da posmatra kao ljude, sa svim manama i vrlinama. Lider mora biti psiholog, ali i spreman da shvati da je najveća vrednost ne u rezultatima, već u ljudima koje ima i koji su sposobni da u kontinuitetu pruže održivi rezultat.
* Šta smatrate Vašim najvećim dosadašnjim uspehom u karijeri?
Najveća pohvala za svakog lidera je broj ljudi koje je uspeo da nauči i inspiriše. Za mene su najveći uspeh ljudi sa kojima sam do sada radio i kojima sam pomogao da unaprede svoje pozicije, da se dodatno razviju, profesionalno i lično. To ne bih mogao bez podrške kompanije u kojoj radim, koja na najbolji način motiviše i inspiriše zaposlene da pomeraju sopstvene granice.
MONIN, francuska kompanija koja proizvodi sirupe i likere, primećuje da je poslednjih nekoliko godina đumbir postao jedan od najpopularnijih ukusa ...
pročitaj jošPavel Erankevich je pre dve godine preuzeo poziciju generalnog direktora Carlsberg Srbija grupe, koja obuhvata tržišta Srbije, Bosne i Hercegovine,...
pročitaj jošNovogodišnji praznici donose posebnu čaroliju, a ništa ne oličava slavlje bolje od boce šampanjca ili kvalitetnog penušavog vina. Osim što simboliz...
pročitaj još