Chef Dušan Todić: “Vratio sam se u Ameriku jer volim izazove“
Još od malih nogu su me učili da je privatan život rezervisan za emocije, a da je posao nešto sasvim drugo. Na poslu nemoj previše da filozofiraš o...
pročitaj jošU glamuroznoj atmosferi na ekskluzivnoj gala večeri hotelijera u beogradskom hotelu Crowne Plaza, okupilo se više od dve stotine hotelijera iz čitave Srbije, njihovi poslovni prijatelji, zvaničnici i ugledni gosti da podrže ovogodišnje laureate priznanja pod brendom “Ambasadori dobre usluge”.
Centralni događaj večeri i povod za okupljanje posle gotovo dve godine obeležene koronom, bila je XV – jubilarna dodela priznanja pod brendom „Ambasadori dobre usluge“, priznanja koje predstavlja ekskluzivnu oznaku kvaliteta, simbol izvrsnosti i prestiža u profesiji.
Ovaj “Oskar hotelijerstva” u kategoriji “Menadžer najuspešnijeg sektora Prodaje & Marketinga”, pripao je Dini Vukićević iz hotela Square Nine iz Beograda.
“Biti direktor prodaje najluksuznijeg hotela u regionu – Square Nine Hotel Belgrade je velika odgovornost. Biti najbolji direktor prodaje najuspešnijeg tima u Srbiji je još veća odgovornost, a lepota ovoga posla je biti mentor, lider, oslonac ljudima sa kojima radiš u najizazovnijim vremenima za hotelijersku industriju”, izjavila je za naš portal Dina Vukićević i dodala:
“Poslednje dve godine su bile izuzetno nepredvidive, ali mi smo ostali dosledni našim planovima. Ostali smo svoji i hrabro smo išli ka cilju koji smo zacrtali pre pandemije. Rezultat je bio da je 2021. godina jedna od najuspešnijih od otvaranja hotela! Hvala organizatorima, stručnom žiriju, Ministarstvu turizma, što su prepoznali u meni kandidata i dobitnika ove prestižne nagrade. Najviše hvala mom timu, mladih profesionalaca koji mi ulepšavaju svaki radni dan i sa kojima delim lepe i teške trenutke kao i ovo priznanje i sva buduća”.
Kompanija EKO Serbia sa zadovoljstvom predstavlja uzbudljivu EKO Smile nagradnu igru, koja kupcima na EKO benzinskim stanicama pruža priliku da osv...
pročitaj jošU svetu hotelijerstva i ugostiteljstva, prvi utisak je ključan. Gosti očekuju besprekorno opeglanu posteljinu, peškire, zavese, stolnjake, salvete ...
pročitaj još