Focaccia Antico Belgrade, italijanska kuhinja u Beogradu na vodi
Hercegovačka ulica u Beogradu na vodi postaje sve življa i življa kada je gastronomska ponuda u pitanju. U proleće ove godine otvoren je Focaccia A...
pročitaj jošPotpredsednik kompanije Marriott International za Istočnu Evropu Pankaj Birla je uveren da će gosti St. Regis hotela imati privilegiju da dožive Beograd iz drugačije perspektive
St. Regis je hotelski brend u kojem se prožimaju tradicionalno i moderno. Sofisticiran, uz notu klasike i modernog senzibiliteta, St. Regis Hotels&Resorts nudi izuzetno iskustvo u više od 45 luksuzno opremljenih hotela širom sveta.
Hotelski brend sa bogatom i zanimljivom istorijom, stvoren je 1904. godine na uglu Pete avenije i 55. ulice, u najprestižnijoj njujorškoj četvrti tog perioda. Osnivač, Džon Džejkob Astor IV, nije štedeo prilikom stvaranja hotela svetskog glasa. Postojanje duže od jednog veka oslikava St. Regis kao sinonim besprekorne usluge svetskog nivoa. Istorija ovog hotelskog branda pisana je kroz detalje.
U potrazi za lokacijom na kojoj bi rastao novi evropski St. Regis hotel pojavio se Beograd, koji svojom bogatom tradicijom oslikava fuziju Istoka i Zapada. Uz Savu i Dunav, brojne i značajne spomenike kulture, prirodne lepote i ponosni duh koji se generacijama pronosi Beogradom, predstavnici ovog brenda hotela ostali su zadivljeni životom koji grad nudi na ulicama, a to je nešto što se ne može videti na slici, već se mora doživeti.
Potpredsednik kompanije Marriott International za Istočnu Evropu Pankaj Birla posetio je Beograd i gradilište Kule Beograd, u kojoj će se nalaziti prestižni hotel.
„Kad smo tražili mesto za novi evropski St. Regis hotel i brendirane stanove, želeli smo da pronađemo kombinaciju istorije i modernosti. Duh Beograda možda još nije u potpunosti prepoznat u svetu, ali ovaj grad je pravi dragulj. Srpska prestonica je pomirila istok i zapad i stvorila fuziju dobrih vibracija kojima grad odiše“, izjavio je gospodin Burla za Blic, dodajući da je siguran da će svi gosti hotela, uživajući u veličanstvenom pogledu ka rekama, imati privilegiju da dožive Beograd iz drugačije perspektive.
Koktel Bloody Mary napravio je Fernan Petjo, barmen King Cole bara u njujorškom St. Regisu. Pvobitan naziv koktela kasnije je preimenovan u Red Snapper, kako ne bi uvredio klijentelu hotela. I nakon više od 80 godina, Bloody Mary je jedno od obeležja St. Regisa. Interesantna je činjenica da se ovaj koktel u svakom od hotela priprema sa nekim od lokalnih, karakterističnih, sastojaka. Uvereni smo da će se, posebno dizajniran, služiti i u baru beogradskog hotela.
U svetu hotelijerstva i ugostiteljstva, prvi utisak je ključan. Gosti očekuju besprekorno opeglanu posteljinu, peškire, zavese, stolnjake, salvete ...
pročitaj jošKompanija EKO Serbia sa zadovoljstvom predstavlja uzbudljivu EKO Smile nagradnu igru, koja kupcima na EKO benzinskim stanicama pruža priliku da osv...
pročitaj jošKompanija Heads Adriatic-WHC uspešno posluje na 10 tržišta, ima preko 600 interno zaposlenih, 7.500 angažovanih iz inostrantva i sarađuje sa 4.500 ...
pročitaj još