Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošDanas je gost u našoj anketi, Koce Ivanovski, Country Manager vinarije Tikveš za Srbiju. Na pitanje o aktuelnom momentu u HoReCa sektoru i šta bi on lično posavetovao ugostitelje, gospodin Ivanovski je rekao:
“Ovo je trenutak kada ugostiteljski radnici imaju mnogo prepreka, odnosno propisa koje moraju da poštuju. Pored kvalitetne usluge kod većine radnika je potrebna kontinuirana edukacija. Od pristupa prema gostu do poznavanja vinske karte. Ako ugostitelj želi da bude prepoznatljiv prema ponudi vrhunskog vina mora da uloži u somelijere. Mi u vinariji Tikveš znamo koliko je potrebno uložiti znanja u svaku flašu, jer svaki kupac mora da bude zadovoljan. To je zlatno pravilo koje je i ugostitelji potrebno da slede”.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji u prošloj godini.
To je uvek kompleksno da se izdvoji jedan proizvod. Naš portfolio je prepun najuspešnijih vina: Barovo, Bela voda, Vranec, ali i vina francuske vinarije Château de Gourdon sa najuspešnijim vinom Terrasse à l’Ombre. Vrlo smo ponosni i na boutique vinariju Domaine Lepovo gde se posebno izdvajaju Chardonnay, Pinot Noir i Grand Cuvee.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu
Verujemo da ćemo nazdravljati svakom novom danu, a planovi su naravno uvek usmereni na bolju prodaju vina što podrazumeva da ćemo raditi na upoznavanju kupaca sa novim berbama i novim vinima koja za sada mogu da ostanu tajna. Naš cilj kome se približavamo u 2022. godini je pozicija broj 1 na tržištu vina u Srbiji.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili?
Moj uži izbor restorana nije tako mali, ali mogu da kažem da se osećam najprijatnije u restoranima domaće kuhinje. Drugi segment preporuke restorana koje često posećujem su tradicionalni objekti u narodnu poznate kao kafane gde je Tikveš omiljeni brend.
Estonski somelijer Mikk Parre je pobednik takmičenja ASI Best Sommelier of Europe, Africa & Middle East. Drugo mesto je osvojila francuska takm...
pročitaj jošNa drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još