Servis Kono.bar je savršen primer kako inventivnost i kvalitet usluge može i u teškim vremenima da donese zavidan uspeh. Siniša Milić, direktor Kono.bar servisa je imao konkretan savet za sve koji se bave ugostiteljskim poslom.
„HoReCa sektor u Srbiji je u boljoj situaciji nego u mnogim drugim zemljama. Najveći problem je deficit HoReCa radne snage, s toga moj savet je da se više ulaže u radnu snagu, kao i u sisteme koji će im pomoći da postignu više, sa manje radne snage“
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji.
Na osnovu rezultata koje trenutno postižemo sa našim servisom, čini se da će ponuda za hotele biti najprespektivnija u narednoj godini.
„Povezaćemo servis sa popularnim POS sistemima“
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
Kao apsolutni lider u oblasti digitalnih menija, fokusiracemo se na razvoj poslovanja u zemljama regiona. Takođe, planiramo povezivanje našeg servisa sa popularnim POS sistemima, da bi se proces naručivanja ubrzao.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Izdvojio bih restoran „Osteria Mozzarela“ koji pored odlične hrane i usluge daje primer mnogima kako se uspešno vodi restoran i u kriznim vremenima.
Post Views: 898
AUTOR: SVETISLAV STOJANOVIĆ
FOTO: KONO.BAR