Još jedno zlatno priznanje za Vinjak XO
Najreprezentativniji proizvod iz porodice vinjaka, Vinjak XO, odneo je još jednu pobedu na manifestaciji "Srpske rakije". Ovo priznanje je još jedn...
pročitaj jošNational HoReCa Manager vinarije Rubin, Zoran Nikolić je dao vrlo opsežnu opservaciju sa realnim pogledom na situaciju u ugostiteljstvu.
„Mnogi proizvođači u plasmanu robe, zavise upravo od HoReCa sektora. Takođe, kada se govori o funkcionisanju kompanije kao problem vidimo i naplatu. Od uvođenja vanrednog stanja, pa do danas, retki su oni koji uspevaju da izmire sve svoje obaveze. Savet ugostiteljima je da se posvete ulaganju u edukaciju zaposlenih, da se postavljanje standarda i trening konobara isplati, jer publika prepoznaje kvalitet kod ovih, po pravilu, veoma posećenih restorana. Potreba za izvrsnošću je zajednička karakteristika. Moram da naglasim da je sve više onih koji shvataju koliko je važno da im konobari imaju strukovna znanja, prodajne veštine, savladaju osnove prodaje i servisa vina, uparivanja hrane i vina itd. Takođe, potrebno je da se okrenemo domaćim proizvođačima hrane i pića, da jačamo domaću privredu. Vinska scena Srbije je poslednjih godina doživela neverovatnu ekspanziju. Pre svega, zbog svog kvaliteta“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji.
Jedan od stubova našeg poslovanja, a ujedno i ključ uspeha, je činjenica da vinarija Rubin konstantno unapređuje kvalitet svoje ponude – kako vina, tako jakih alkoholnih pića i ostalih proizvoda. Čvrsto verujemo da baš mi možemo da menjamo tržište i diktiramo nove trendove. Lansirali smo novu premium liniju vina Amante, upotpunili portfolio kvalitetnih vina sa 8 etiketa, proširili ponudu nisko alkoholnih pića sa brendom Barman koji je zaista jedinstvena ponuda na našem tržištu i to su proizvodi koji prave male ali, važne korake u potpuno novom segmentu pića. Pored toga, preporučio bih dve nove etikete, Amante Rina i Matea i sa zadovoljstvom najavljujem nove etikete premium vina Amante.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
Mi konstantno rastemo i razvijamo se zajedno sa tržištem, našim saradnicima i kupcima. Takav odnos nas je i doveo na vodeću poziciju u ovoj industriji. Ulaganje u kvalitet je ono što u dugom roku povećava interesovanje kod naših kupaca, a to smo u praksi i dokazali. Očekivanja konzumenata po pitanju kvaliteta vina su se promenila u poslednjih 5-6 godina i ko na vreme razume ovaj koncept može da očekuje da će opstati u ovoj uzbudljivoj trci. Plan je da se svakako nastavi sa kvalitativnim razvojem naših vina, pojačaćemo prisustvo u Horeca sektoru uz maksimalnu podršku ugostitelja i njihovih gostiju. Nastavljamo svakodnevnu komunikaciju ali i rad sa našim partnerima kako bismo zajednički osmislili aktivnosti koje bi za njih bile relavantne u ovom trenutku.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Definitivno restoran “Tri Šešira”. Jedan je od najstarijih i najeminentnijih ugostiteljskih objekata u Beogradu. Ono što me je uvek privlačilo pored svega što nudi je ljubaznost i gostoljubivost osoblja koji će vam preporučiti najbolja jela i najkvalitetnija vina.
Asocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošBarcaffè Espresso ponovo je ostvario izvanredan uspeh na prestižnom takmičenju International Coffee Tasting 2024, osvojivši dve zlatne medalje u ko...
pročitaj još