Amaro Botanical Garden, novi proizvod Destilerije Palić
Podrum Palić je pažljivim odabirom pića koja će uvrstiti u svoj portfolio, za sledeći novitet izabrao jednostavan, sveprisutan a opet pomalo skrajn...
pročitaj jošDok vladaju trendovi obojenih, voćnih ili floralnih pa čak i sezonskih džinova, Podrum Palić odlučio je da se vrati osnovama i napravi klasičan gin visokog kvaliteta.
“Želeli smo da Sinner bude kvalitetan džin klasičnog, prepoznatljivog ukusa. Jedinstvenom recepturom od 11 biljaka u destilaciji dobili smo kristalno čist, svež, aromatičan i nežno pikantan dry gin”, objašnjava Aleksandar Runčev, glavni tehnolog Podruma Palić.
Neizostavna kleka, kardamon i korijander, zatim cvetne note lavande i zove uz svežinu citrusa i četinara samo su deo njegovog balansiranog ukusa, koji ga čini savršenim sastojkom i inspiracijom mnogih koktela.
“I samim pakovanjem hteli smo da naglasimo osnovni koncept džina Sinner. Zato smo izabrali retro oblik flaše sa jednostavnom i elegantnom etiketom na kojoj dominira ilustracija kleke, koja daje osnovnu aromu ovom džinu”, dodaje Branislav Ličina, direktor Podruma Palić.
Njegovo intrigantno ime, prosto vas poziva da – grešite odgovorno! Bilo da uživate u čistom džinu sa ledom i limetom ili vanvremenskoj kombinaciji sa vermutom – kao svetski poznati Martini.
Sinner Dry Gin iz destilerije Podrum Palić je tek početak nove kolekcije “Sinners & Angels” kojom se predstavljaju vrhunska, kvalitetna pića proizvedena u Srbiji sopstvenim znanjem i posvećenošću. I za kraj ostavljamo vam recept jednog novog, a jednostavnog koktela sa twistom. Osmislio ga je Marko Miladinović, Sinner džin brand ambasador, poznati miksolog i bartender u ekskluzivnom beogradskom restoranu Josephine.
I ne zaboravite – grešite odgovorno!
SUMMER GIN FIZZ
Sinner dry gin – 0,05
Sok od limuna – 0,02
Sirup od zove – 0,02
Soda voda top up
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošAsocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj još