Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošVina „Tikveš” i „Tikveš Châteaux & Domainеs“ osvojila su 51 nagradu na četiri najuticajnija svetska i regionalna vinska takmičenja, a od početka godine ukupan broj osvojenih nagrada je više od 80.
Ovim impozatnim brojem nagrada ,,Tikveš“ potvrđuje reputaciju najtrofejnije vinarije u regionu i globalnog ambasadora kvalitetnog vina. Četiri prestižna takmičenja na kojima su osvojene nagrade su Internacionalno vinsko takmičenje 2022 (IWC – International Wine Challenge 2022), Decanter svetsko vinsko takmičenje 2022 (Decanter World Wine Awards 2022), Svetsko takmičenje u Briselu 2022 (Concours Mondial de Bruxelles 2022) i Balkansko internacionalno takmičenje vina 2022 (Balkans International Wine Competition 2022).
„Ponosni smo na brojne trofeje i medalje koje su osvojila naša vina. Oni su veliko priznanje za sve što kontinuirano radimo u Tikvešu kako bismo postigli neophodan visok kvalitet koji potrošači traže na tržištima na kojima se plasiraju naša vina. Partneri – lozari treba da budu ponosni na ove nagrade, jer je za proizvodnju vina vrhunskog kvaliteta potrebno grožđe koje zadovoljava svetske standarde kvaliteta. Istovremeno, sve ove nagrade su od velikog značaja za prodor ostalih kvalitetnih vinarija sa Balkana na svetsko tržište, za jačanje ugleda vinske regije kao i otvaranje novih perspektiva za dalji održivi razvoj vinske industrije i vinogradarstva“, izjavio je Radoš Vukićević generalni direktor vinarije „Tikveš“.
Na IWC 2022 koji je održan u Londonu, vinarija „Tikveš” je drugi put osvojila trofej za najbolje vino iz Makedonije, koji se dodeljuje kao najviša vrsta nagrade u okviru ovog prestižnog takmičenja. Dobitnik ovogodišnjeg trofeja i zlatne medalje je vino ,,Merak“ berba iz 2021. godine, koje je specijalno pripremljeno i plasirano na britansko tržište, kao jedno od najvećih i najznačajnijih svetskih vinskih tržišta. Vina „Tikveš” i „Tikveš Châteaux & Domainеs” osvojila su ukupno 17 nagrada i to tri srebrne medalje za vina ,,Saga” i ,,Kratošija” iz 2021. godine i ,,Chateau de Gourdon Terrasse a L’Ombre” iz 2019. godine, dve bronzane medalje za vina ,,Sauvignon Blanc Barovo” i ,,Alexandria red” oba iz 2021. godine, a još 10 vina dobilo je posebne pohvale ocenjivača.
Uz platinastu medalju za „Merak” na ovogodišnjem Decanter takmičenju, vina „Tikveš” i „Tikveš Châteaux & Domainеs” osvojila su ukupno 14 medalja, među kojima jednu zlatnu za crveno vino „Barovo” berba 2019, tri srebra za vina „Bela Voda red” 2019, „Domain Lepovo Charodonnay” iz 2021 i „Chateau de Gourdon Terrasse à l’Ombre” iz 2019 i devet bronzanih medalja.
Značajan uspeh je ostvaren na vinskom takmičenju koje se tradicionalno održava u ovom delu godine u Briselu, osvojivši zlatnu medalju za vino „Chateau de Gourdon Vase de Pierre” iz 2018 i tri srebrne medalje za vina „Chateau de Gourdon Terrasse a L’Ombre” i „Bela Voda red” oba iz 2019 godine i „Domain Lepovo Charodonnay“ iz 2021. godine.
Na ovogodišnjem Balkanskom internacionalnom takmičenju vrhunsko belo vino „Bela Voda” berba 2021 osvojilo je najvišu specijalnu nagradu ,,Veliki trofej”, a crveno vino „Vranec Luda Mara” iz 2019 specijalnu nagradu – Najbolje od konkurencije iz Severne Makedonije. Ova dva vrhunska vina su dobitnici dvostruke zlatne medalje. Vino „Bela Voda” crveno, „Barovo” crveno oba iz 2019 i „Sauvignon Blanc Barovo” iz 2021 kao i „Domaine Lepovo Chardonnay” iz 2021 dobitnici su zlatnih medalja, dok je srebrnu medalju osvojilo vino „Domaine Lepovo Pinot Noir” iz 2018 godine.
Bartending zanimanje oduvek je sa sobom nosilo izvesnu dozu nesputanog šarma i mistične dopadljivosti. Prefinjena tehnika, uglađeni maniri i visoko...
pročitaj jošNa drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj još