Da se jedan od najvećih distributera pića u Srbiji i regionu oslanja na mlade snage, pokazuje i primer Katarine Minić, koja uspešno radi na poziciji Head of Marketing Diageo brands za Srbiju i Crnu Goru u okviru kompanije Delta DMD. I ona je mišljenja da je znanje i obuka osoblja presudna za napredak HoReCa sektora.
„Stanje je izuzetno teško. Lokali se bore da sačuvaju radna mesta, bore se za svakog gosta i pokušavaju da se prilagode merama i novonastaloj situaciji. Savet ugostiteljima bi bio da ulažu u znanje i obuku osoblja. Presudno je da budu informisani, edukovani i da prate trendove vezane za način služenja pića/koktela“.
* Proizvod iz vaše palete koji biste izdvojili kao najuspešniji.
Za ovu godinu bih izdvojila naš Johnnie Walker Black Label.
* Planovi vaše kompanije za narednu godinu.
U 2022. očekujemo normalizaciju rada HoReCa objekata i kroz građenje naših brendova nastavljamo sa podrškom tom kanalu.
* Koji biste restoran u Srbiji preporučili.
Izdvojiću restoran „Prime“ u okviru hotela „Crowne Plaza“ jer predstavlja najbolji način da upoznate modernu Srbiju i ono najbolje iz nje kroz fine dining iskustvo.
Prijavite se i prvi saznajte za novosti, ekskluzivne ponude i događaje.