Tikveš predstavio novi vizuelni identitet brenda Luda Mara
Osvežavanje autentičnog brenda vina Luda Mara je odgovor na tržišne trendove i očekivanja potrošača. „Gledaj svet u oči“, slogan kojim je Tikveš p...
pročitaj jošZavršena je ovogodišnja berba i otkup vinskog grožđa vinarije „Tikveš” i obezbeđeno je grožđe visokog kvaliteta.
U skladu sa svojom strategijom i opredeljenjem da stimuliše i nagrađuje proizvodnju visokokvalitetnog grožđa, neophodnog za vrhunska vina, „Tikveš” je ove godine još od proleća dogovorio uslove za otkup, kao i standarde za odgajanje grožđa koje je trebalo da prate vinogradari da bi se dobio vrhunski kvalitet.
,,Ono što nas ove godine čini posebno zadovoljnim jeste kvalitet otkupljenog grožđa od koga ćemo novo vino uskoro da probamo. Potpisali smo oko 2.800 partnerskih ugovora, obezbedili smo preparate i sredstva za zaštitu, stručne savete, edukaciju za lozare na koji način treba da postupe u procesu gajenja i zaštite vinograda. Urađene su i laboratorijske i organoleptičke analize, kako bi se uverili da je grožđe gajeno prema svetskim standardima i kriterijumima kvaliteta. Sve ove realizovane aktivnosti doprinele su da ‘Tikveš’ ove godine otkupi grožđe željenog kvaliteta, što je preduslov i garancija premium vina iz ovogodišnje berbe“, saopštili su nadležni u „Tikvešu”.
,,Tikveš“ će u narednom periodu nastaviti sa ulaganjem u međunarodnu promociju i bolje pozicioniranje vina na inostranom tržištu.
Na drugom Holavino sajmu oranž vina u dalekoj Kini, crveni traminac vinarije Bikicki ostvario fantastičan rezultat. Đorđe Bikicki je predstavio sv...
pročitaj jošNikola Gregec, trade marketing menadžer u kompaniji Carlsberg, nam je otkrio koje su ključne strategije za promociju brenda. Nikola Gregec je još t...
pročitaj jošAsocijacija međunarodnih sommeliera (ASI), neprofitna globalna organizacija koja upravlja sommelierskom strukom, sa zadovoljstvom je objavila imena...
pročitaj još